The_evil_blue_toad Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) Må ha et nettverkskort til en bærbar pc. Har blitt fortalt at det finnes kort jeg kan putte inn i den lille inngangen på pcen. (Minner kanskje om en diskettstasjon, bare større luke) Må helt ærlig si at jeg har null peiling på dette. Kunne tenke meg å bruke den med en trådløs router for bredbånn også. Hva skal jeg kjøpe Kan jo nevne at det er en Acer Travelmate. Husker ikke helt spesifikasjonene, siden den ikke er min. Endret 9. desember 2003 av The_evil_blue_toad Lenke til kommentar
Filla Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Finnes test av flere slike kort på denne sida www.barbara.no Den lille luka du snakker om tar imot PC-kort, mest sannsynlig HAR du innebygd nettverkskort i PC fra før da. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Har dessverre ikke det. Lenke til kommentar
Egilegil Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 kjøp ett pcmcia (pc card) kort. F. eks her http://www.komplett.no/k/kl.asp?AvdID=1&Ca...pID=7&t=681&l=2 , koster ca 2 timer med jobbing. Lenke til kommentar
mr_no Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Hvis du vil bruke trådløs for bredbånd, da kjøper du en PCMCIA trådløs nettverkskort, og en trådløs ruter, D-Link, f. eks. har begge deller, ganske rimelig.. Lenke til kommentar
TMH Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Hva slags bærbar har du? De fleste nye bærbare har innebygd nettverkskort Lenke til kommentar
Sam40 Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Finnes også mye lekkert i plastikk, holdt jeg på å si, men enkle og greie løsninger på USB. Finnes både til kabelløsninger og trådløst. Av det jeg har prøvd (kabel) så kom nettet opp uberørt av meneskehender. En fordel med USB på bærbar er at du slipper ledninger og greier som stikker ut på høyresiden av lap'en. Særlig om du bruker ekstra mus. Ytelsen holder lenge, iallefall for surfing mm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå