Mala Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Har spilt en 3-4 kapitler av det første nå...vet ikke heilt hva jeg skal si altså Klønete kontrollere føler jeg og eg forstår jo ikke en dritt enda hva som skjer, men det er vel litt av greie sånn sett Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 21. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2017 Det er en mindfuck og du skal vel egentlig ikke skjønne en dritt før slutten for du vet jo aldri hva som er ekte eller ikke, om noe som helst. Sånne psykolgiske mindfucks er egentlig bare slitsomt og rotete synes jeg hvis man skal prøve henge med i historien, men likte uansett spillet for det det er Bruker du kontroller eller mus/tastatur? Eneren var ikke noe digg å spille med kontroller mener jeg å huske og det hjalp iallefall ikke på at spillet ofte hang nede på 20fps på Xbox, men 2eren var iallefall helt knall med mus og tastatur (prøvde ikke kontroller). Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Det er en mindfuck og du skal vel egentlig ikke skjønne en dritt før slutten for du vet jo aldri hva som er ekte eller ikke, om noe som helst. Sånne psykolgiske mindfucks er egentlig bare slitsomt og rotete synes jeg hvis man skal prøve henge med i historien, men likte uansett spillet for det det er Bruker du kontroller eller mus/tastatur? Eneren var ikke noe digg å spille med kontroller mener jeg å huske og det hjalp iallefall ikke på at spillet ofte hang nede på 20fps på Xbox, men 2eren var iallefall helt knall med mus og tastatur (prøvde ikke kontroller). Har ikke blitt enig med meg selv hva jeg foretrekker av kontroll eller mus/tastatur. Så har rett og slett vekslet litt underveis Får prøve det litt igjen ut i friuken om jeg orker. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 22. oktober 2017 Del Skrevet 22. oktober 2017 Mange liker Resident Evil 1, mens de fleste setter Resident Evil 2 som det beste i serien. Silent Hill 1 er bra, men de fleste sier Silent Hill 2 er bedre. Assassin's Creed var bra, men serien tok ikke av før Assassin's Creed 2. Det samme gjelder Evil Within. Det første er bra, men det andre er langt bedre. Tror det er noe med at de eksperimenterer litt for mye med det første, så det er først i andre spill de perfeksjonerer formelen. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 23. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2017 Vet ikke om jeg vil si det første er favoritten, men jeg absolutt elsker den creepy stemningen og settingen i og rundt Spencer Mansion. Håper Resident Evil film rebooten skal starte der iallefall! AC1 var egentlig ganske elendig spør du meg. Skikkelig kjedelig by å boltre seg i med minimalt å gjøre utenom en haug med copy-pasted side og main missions og stor og tom verden som hadde lite å by på. Storyen var litt fengende så det var eneste grunnen til at jeg gadd fullføre det og jeg vurderte bare drite i å kjøpe 2eren totalt. Jammen bra jeg kjedet meg noe jævlig når det hadde release å kjøpte det allikevel for fy faen 2eren (samt Brotherhood og Revelations) var helt fantastiske. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 The Evil Within er basert på en modifisert ID Tech 5 motor og det er sånn sett krevende og den var best støttet på nVidia. De optimalisere litt ved å redusere pixelcount ved å la store deler av skjermen være svart i topp og bunn, men de patchet opp til et anstendig nivå etter release. The Evil Within 2 baserer seg fremdeles på ID Tech men motoren er designet og videreutviklet for behovet og de har oppnådd en vesentlig høyere pixelcount og environment support. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå