Nananunnu Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 Hei. Fant egentlig ingen topic dette passet under men.. Lurer på om noen kan hjelpe meg.. Har over et par uker funnet 3 larver på kjøkkenet. Beige med lysbrunt/brunt hode. Den største var maks 1cm lang. Har lett gjennom havregryn og mel, men ikke funnet larver i selve maten på kjøkkenet og larvene har vært utenom maten.. Har siste tiden slitt med bananfluer. Kan dette være larvene til bananfluer? Bør jeg kaste alt som kan kastes på kjøkkenet? Har ikke peiling på sånt, men syns det er superekkelt. Ikke veldig lenge siden jeg ryddet opp skikkelig og vasket skapene, så forstår ikke helt hvor det kommer fra. Manner meg opp til å kaste alt på kjøkkenet.. Er det sannsynlig at det og støvsuging, vasking er nok? Takk for hjelp! Lenke til kommentar
Børt-Erik Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 Oppbevar mel og slikt i tette bokser for fremtiden. Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 Du kan ofte ta de med til din lokale Boss/Anticimex/Rentokil så identifiserer de dem for deg og fortelle deg mye om kilde/årsak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå