Martin Braathen Røise Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 Ber folk styre unna «gratis app» som lopper deg for penger Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 Bruk nå singal eller telegram. Funker knall og er sikkert 1 Lenke til kommentar
Børt-Erik Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 Semafor som kommunikasjonsform er sterkt undervurdert. Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Selv bruker jeg røyksignaler til å kommunisere. Sikkert som i banken, ingen russiske hackere har lagt ut mine beskjeder på wikileaks enda. Eneste problemet er at ingen av de jeg har prøvd å kommunisere med har svart enda heller. Men jeg tar det med ro for jeg har lest at sikre meldinger kan ta lenger tid enn de vanlige. Lenke til kommentar
xRun Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Britene har utviklet noe nymotens som skal være rimelig sikkert, og nærmest uknekkelig: RAPF, aka Rythmic Arm-Pit Farting. Litt bratt læringskurve men når den først sitter så sitter'n. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå