h-a Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 I bevegelse Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 Synte dette ble flott. Det er ikke lett å få dette skarpt. Lenke til kommentar
h-a Skrevet 13. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2017 Synte dette ble flott. Det er ikke lett å få dette skarpt. Kamera peker her rett oppover, og nordlyset dekket et ganske stort område. Det beste hadde nok vært å bruke to kameraer og ha fisheye objektiv på det ene for å få med mer. Ellers er dette på grensen av hva 5D II greier fordi iso stopper på 6400, og dette var litt undereksponert. Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Fint Nordlys foto. Skulle jeg kritisere synest jeg det er for mye støy. Lenke til kommentar
h-a Skrevet 25. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2017 Fint Nordlys foto. Skulle jeg kritisere synest jeg det er for mye støy. Ja, det ble litt mye støy. Ville blitt mindre med høyere iso, fordi det er best å lysne det allerede i kamera, og ikke etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg