sumerian.me Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Det frister veldig å bare kjøpe gull/sølv og bare selge det til neste pris hopp på dem. Største problemet er salget av det! Er det noen her som driver med dette (kjøpe, lagre så selge) eller kjenner til kjeder/butikker som driver med kjøp/salg? Jeg har allerede tatt kontakt med følgende og det er ett eller annet med hver av dem! Gullbagen Gullvekten Gullbrev ka-rasmussen goldsource takker på forhånd Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 De skal tjene penger, både ved kjøp og salg, så du som forbruker/privat vil nok ikke tjene penger på det Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 (endret) Ja, man blir flådd ved kjøp og flådd enda mer ved salg. Det som "er med dem" er at de er snyt-og-flå butikker, alle som en. For de skal ha profitt. Jeg ville startet en butikk som kjøper og selger gull hvis jeg ville tjene penger på gull og sølv. Man kjøper gull og sølv for å hedge mot devaluering. Endret 14. oktober 2017 av medlem-329093 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå