Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Sykt stressa så håper på raskt svar

Anbefalte innlegg

Hei, godtfolk :)  Var ute å kjørte istad så kjørte jeg litt fort gjennom en gå/sykkelgate. Jeg stoppet etter det på en parkeringsplass ikke så langt unna for å skjekke tlf så kommer det en mann og sier jeg har kjørt ALT for fort og jeg holdt på å kjøre på hunden hans. Han sa at han skulle anmelde meg. Jeg ba selvfølgelig om unskyldinger å sa at jeg ikke skulle gjøre det igjen. 

Såå.. Vis han anmelder meg, kan jeg komme i stor trøbbel. Evt er det stor sannsynlig at jeg havne i trøbbel. 

(BTW, han spurte etter navnet mitt og jeg svarte)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden du unnskyldte deg og konsolidérte, så tviler jeg på at han gidder å ta det videre. Du var intelligent og det betalte seg. Hvis du er enda mér intelligent, så investérer du det ekstra 1 minuttet det koster å kjøre rundt resten av din tid :) 1 kr er ikke verdt å miste lappen, skade et menneske og kanskje drepe en hund over.

Endret av Taurean
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Siden du unnskyldte deg og konsolidérte, så tviler jeg på at han gidder å ta det videre. Du var intelligent og det betalte seg. Hvis du er enda mér intelligent, så investérer du det ekstra 1 minuttet det koster å kjøre rundt resten av din tid :) 1 kr er ikke verdt å miste lappen, skade et menneske og kanskje drepe en hund over.

Skal selvfølgelig ikke kjøre der mer. Tusen takk for veldig bra svar:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...