Anonym_mopedmannen Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Hei, godtfolk Var ute å kjørte istad så kjørte jeg litt fort gjennom en gå/sykkelgate. Jeg stoppet etter det på en parkeringsplass ikke så langt unna for å skjekke tlf så kommer det en mann og sier jeg har kjørt ALT for fort og jeg holdt på å kjøre på hunden hans. Han sa at han skulle anmelde meg. Jeg ba selvfølgelig om unskyldinger å sa at jeg ikke skulle gjøre det igjen. Såå.. Vis han anmelder meg, kan jeg komme i stor trøbbel. Evt er det stor sannsynlig at jeg havne i trøbbel. (BTW, han spurte etter navnet mitt og jeg svarte) Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Nei. Bare om han har filmet det. Ikkje svar neste gang da en vanlig person ikkje har rett "makt" til å få det. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Tviler på at du blir dømt. En anmeldelse har 98% sjanse til å bli henlagt grunnet bevisets stilling (aka "vi gidder ikke etterforske"). Lenke til kommentar
Anonym_mopedmannen Skrevet 12. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2017 Ok. Tusen takk for så raskt svar<3<3 Så dere mener jeg kan stresse ned? Har kjørt der flere ganger siden det er en ekstrem snarvei. Vet ikke om han har video av meg men jeg tviler Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 (endret) Siden du unnskyldte deg og konsolidérte, så tviler jeg på at han gidder å ta det videre. Du var intelligent og det betalte seg. Hvis du er enda mér intelligent, så investérer du det ekstra 1 minuttet det koster å kjøre rundt resten av din tid 1 kr er ikke verdt å miste lappen, skade et menneske og kanskje drepe en hund over. Endret 12. oktober 2017 av Taurean 1 Lenke til kommentar
Anonym_mopedmannen Skrevet 12. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2017 Siden du unnskyldte deg og konsolidérte, så tviler jeg på at han gidder å ta det videre. Du var intelligent og det betalte seg. Hvis du er enda mér intelligent, så investérer du det ekstra 1 minuttet det koster å kjøre rundt resten av din tid 1 kr er ikke verdt å miste lappen, skade et menneske og kanskje drepe en hund over. Skal selvfølgelig ikke kjøre der mer. Tusen takk for veldig bra svar:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå