Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Hvor handler du/dere interiør?


Anbefalte innlegg

Hei. 

Kjerringa vil ha ny seng, og det er greit for meg. Men når vi først skal kjøpe, synes jeg at den kan se litt fin ut også. Nå tenker jeg på selve ramma av senga, og ikke madrassen. Jeg har titta litt på Ikea, a møbler, Bohus osv...

Føle det samme går igjen og igjen.. Ingen som fanger øyet mitt.. Jeg vet at det er kun et sted man skal sove, men jeg mener hvis du blir møtt av noe du liker, vil du også trives i rommet mye bedre. 

 

Så, hvor kan jeg fine fine produkter, men også til en overkommelig pris? Denne runden er jeg veldig gira på å finne noe fine sengerammer eller hva man kaller det. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. 

Kjerringa vil ha ny seng, og det er greit for meg. Men når vi først skal kjøpe, synes jeg at den kan se litt fin ut også. Nå tenker jeg på selve ramma av senga, og ikke madrassen. Jeg har titta litt på Ikea, a møbler, Bohus osv...

Føle det samme går igjen og igjen.. Ingen som fanger øyet mitt.. Jeg vet at det er kun et sted man skal sove, men jeg mener hvis du blir møtt av noe du liker, vil du også trives i rommet mye bedre. 

 

Så, hvor kan jeg fine fine produkter, men også til en overkommelig pris? Denne runden er jeg veldig gira på å finne noe fine sengerammer eller hva man kaller det. 

 

Ville sjekke Jensen, Svane og Wonderland.  De har slike på Skeidar og sikkert andre steder også. 

 

Tatt i betraktning man bruker rundt 30% av livet i sengen, syns jeg det er greit å ofre litt på noe skikkelig. 

Lenke til kommentar

Vet ikke hva slags seng du har tenkt på, men de fleste kjøper vel nå kontinentalseng, og da bygges den gjerne opp med sengegavl og yttertrekk etter egen smak - et hav av muligheter.

 

Jeg vurderte å kjøpe selv for et års tid siden, og fant ut at disse som oftest har bedre priser en tilbudsprisene hos kjedene, og de leverer fraktfritt på døra;

 

http://mobelmann1.no/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...