AfterGlow Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Den nye Oasis-modellen har fått større skjerm og er endelig skikkelig vanntett.Amazons beste Kindle har blitt enda bedre Lenke til kommentar
G Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Kan man bade med den i ferskvann, saltvann, såpevann innenfor kjøpslovens dekningstid da, og forvente å få ting ordnet dersom den ikke er helt vanntett til slik bruk da? Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 Lurer på om de har brukt pakning for vanntetting, eller om de har coatet kretskortet slik som vel er det de som har gjort dette som ettermarkedsløsninger har gjort. Lenke til kommentar
pal.carlsen Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 (endret) Noen som vet om det er mulig å kjøpe denne med shipping til Norge? Gjorde et forsøk, men fikk beskjed om at shipping ikke var mulig til den adressen. Dette gjaldt selv om jeg gikk via den internasjonale amazon siden Endret 13. oktober 2017 av pal.carlsen Lenke til kommentar
DuffyKey Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 (endret) Sjekk Amazon.co.uk, de trekker også fra britisk mva før de sender. Så slipper man å betale mva dobbelt. Det blir også billigere om man velger den raskeste forsendelsen, da man slipper fortollingsgebyret på posten. Sjekket dette selv i stad, men venter nok til den kommer til Norge, hvis det ikke tar for lang tid. Endret 13. oktober 2017 av DuffyKey 1 Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 Jeg bruker UK for fysiske bøker, men får ikke lov til å kjøpe Kindle-bøker der. De må jeg kjøpe via USA-butikken. Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 Ikke hatt noe behov for å bytte ut min paperwhite så langt. Betalte vel rundt tusenlappen for den en gang i tiden. Kunne godt tenkt meg denne, men prisen er blitt for høy. Blir vel borti 3000 kr levert i norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå