Taretiks Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Jeg har et spørsmål angåande Shipito så eg sendte en pakke med elektroniker fra USA til Norge via DHL, og eg har pakken og allt men DHL spør meg om handelsfakturaen som eg ikke har, mitt spørsmål er om faktuaren er i pakken, og vist den er ikke det hva gjør jeg då? Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Du har vel en kvittering fra der du kjøpte varen? Det pleier å holde. Lenke til kommentar
Taretiks Skrevet 12. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2017 Du har vel en kvittering fra der du kjøpte varen? Det pleier å holde. varene kom fra amazon, og jeg slettet brukern min derifrå så jeg vet ikke hvordan jeg skal løse opp i dette, men vet du om kvitteringen kommer i pakken? Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Kanskje, men du fikk sikkert kvittering fra amazon på epost - og betalte du med paypal fikk du vel derifra også. Lenke til kommentar
Taretiks Skrevet 12. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2017 Kanskje, men du fikk sikkert kvittering fra amazon på epost - og betalte du med paypal fikk du vel derifra også. og det var en gave fra en venn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå