MR SPEED Skrevet 19. oktober 2017 Del Skrevet 19. oktober 2017 Speedrunnerne har tatt Super Mario Odyssey til sine hjerter allerede. Ti minutters-demoen som er i butikker i USA blir brukt til speedrunning nå. Bestetiden per nå er 5 min 28 sekunder 5 hundredeler: https://www.polygon.com/2017/10/13/16469718/super-mario-odyssey-speedrun-demo Så de står og okkuperer demoen i flere timer slik at ingen andre får prøve? Speer-runnere er virkelig de verste. Er det så farlig da, nå er det ikke så lenge til du kan spille mario. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Super Mario Odyssey runs at 1080p when docked Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Super Mario Odyssey runs at 1080p when docked Gleder meg mer nå raphael. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Super Mario Odyssey runs at 1080p when docked Mario Odyssey Will Be the Switch's Technical Showcase http://www.shacknews.com/article/101791/mario-odyssey-will-be-the-switchs-technical-showcase Lenke til kommentar
Chiramii Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Minutter blir snart til timer men nå er det ikke en uke igjen heller! Lenke til kommentar
Chiramii Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 (endret) Da er det vel bare å kutte kabelen. Spoilers ahead: Super Mario Odyssey Spoilers are coming out. Endret 21. oktober 2017 av Chiramii Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 (endret) Noen har fått tak i retailversjonen av Super Mario Odyssey, og lagt ut bilder av coveret og innsiden - inkludert lyrics til Jump Up, Super Star: https://www.instagram.com/p/BafJPYSFijU/ Endret 21. oktober 2017 av fnwilborn Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 The report comes from one of our users, Gold Luigi, who contacted Nintendo and got the following reply: “On handheld mode, the highest resolution will be 720p, while in TV mode, the highest resolution will be 1080p.” http://nintendotoday.com/super-mario-odyssey-runs-at-1080p-docked/ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Spoilers og Mario! Er det noe særlig til historier og plikt å røpe her da? Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Spoilers og Mario! Er det noe særlig til historier og plikt å røpe her da? Er vel ikke noen særlig unik historie i Mario nei. Men ikke sikker på om det var det du mente? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Spoilers og Mario! Er det noe særlig til historier og plikt å røpe her da? Bowser kidnapper peach Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Spoilers og Mario! Er det noe særlig til historier og plikt å røpe her da? Er vel ikke noen særlig unik historie i Mario nei. Men ikke sikker på om det var det du mente? Var akkurat det jeg mente Siden det var nevnt en OBS! OBS! link over her Men forstår om det kan være snakk om gameplay-elementer en gjerne vil oppleve selv første gang da Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Jeg tror Bowser endelig får smelt Peach på tjukka og spillet tar en brå snu mot en mer dyster atmosfære med tur innom overgrepsmottaket i Mushroom Kingdom før rulleteksten kommer over skjermen. Lenke til kommentar
...... Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Jeg tror Bowser endelig får smelt Peach på tjukka og spillet tar en brå snu mot en mer dyster atmosfære med tur innom overgrepsmottaket i Mushroom Kingdom før rulleteksten kommer over skjermen. Dette stemmer! Og etter rulleteksten blir det avslørt at Odyssey er en prequel til alle Mario-spill, og at Peach faktisk er mor til alle Koopa Troopas. Lenke til kommentar
Chiramii Skrevet 22. oktober 2017 Del Skrevet 22. oktober 2017 (endret) Haha, nei det er ikke så mye story å spoile i Mario spill. Tanken bak det var vel om tråden skulle vise frem verdener, game mechanics og lignende. Endret 22. oktober 2017 av Chiramii Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Var i byen i dag og sjekket pris i farten. Platekompanie tok 599 for Odyssey. Gamestop tok, og jeg siterer, "vanlig pris, selvsagt. 650 kr." Lenke til kommentar
...... Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Var i byen i dag og sjekket pris i farten. Platekompanie tok 599 for Odyssey. Gamestop tok, og jeg siterer, "vanlig pris, selvsagt. 650 kr." Gamestop er kreft. Fatter ikke at folk handler nye spill der. Lenke til kommentar
...... Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Power selger det til 498,- Tror jeg handler det der gitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå