fnwilborn Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 Har en på friend-listen som spiller dette nå. HnngghEr han amerikaner du.Amerikanern får også spillet samtidig med oss. Han er nok en anmelder. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 Har en på friend-listen som spiller dette nå. HnngghEr han amerikaner du.Amerikanern får også spillet samtidig med oss. Han er nok en anmelder. Nei de får spillene før oss, sånn var det før. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 Men sånn er det ikke nå 1 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 Sånn er det ikke lenger. Super Mario Odyssey kommer ut 27.10 over hele verden. Lenke til kommentar
Chiramii Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 Noen som vet hvor flinke Gamezone er med å sende spill før lansering? Hadde selvfølgelig vært fint å få det dagen i forveien, men angsten inntreffer når man begynner å tenke at pakken kanskje ikke kommer før over helgen. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 Noen som vet hvor flinke Gamezone er med å sende spill før lansering? Hadde selvfølgelig vært fint å få det dagen i forveien, men angsten inntreffer når man begynner å tenke at pakken kanskje ikke kommer før over helgen. Husker jeg fikk mario kart til wii en uke før de andre da. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 Noen som vet hvor flinke Gamezone er med å sende spill før lansering? Hadde selvfølgelig vært fint å få det dagen i forveien, men angsten inntreffer når man begynner å tenke at pakken kanskje ikke kommer før over helgen. De sender med en gang de får ting på lager med mindre Nintendo har satt en streng grense på å ikke sende ut før dagen før. Vet ikke hvordan det har vært med tidligere switch spill fra Nintendo Lenke til kommentar
...... Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 Har ikke kjøpt et spill på release på flere år, men tenkte å plukke dette opp samme dag det kommer ut. Eneste butikken her jeg bor er Elkjøp og de har 549,- som pris i nettbutikken. Vil spillet komme til å koste det samme i butikk? Kjedelig hvis det plutselig koster mye mer der. Har dårlig erfaring med post her jeg bor nå, og vil helst ha det før helgen. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 Elkjøp pleier vel å prismatche nettbutikken sin, og om den koster mer kan du bare vise dem nettsidene. Da setter de ned prisen i min erfaring. 1 Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 Har ikke Elkjøp en sånn greie med at man kan kjøpe på nett og hente i butikk også (noen timer etterpå)? Da er du sikker på at du får til nettprisen, i hvert fall. 1 Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 På utgivelser som treffer fredager er det alltid litt risky å bestille per post. Jeg kommer nok selv til å plukke opp spillet i fysisk butikk i løpet av dagen. Har en på friend-listen som spiller dette nå. HnngghEr han amerikaner du.Amerikanern får også spillet samtidig med oss. Han er nok en anmelder.Stemmer. Lenke til kommentar
Chiramii Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 På utgivelser som treffer fredager er det alltid litt risky å bestille per post. Jeg kommer nok selv til å plukke opp spillet i fysisk butikk i løpet av dagen.Med det gikk blodtrykket fra 0 til 100... bar. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 Jeg vet at gamezone er flinke til å sende ut fort, tipper jeg har spillet da det kommer ut. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 (endret) Blir de aldri "straffet" ? Endret 18. oktober 2017 av Mala Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 Blir de aldri "straffet" ? Vet ikke mer en deg Mala. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 Her blir det digitalversjon Er det noen spesiell årsak til at enkelte virker å MÅTTE HA en fysisk versjon av spillene sine? Kan forstå affeksjonsverdien i en cd-samling, men disse små brikkettene da.. Det blir 2 flasker rødvin, full godteskål, av med mobiltelefonen og glem-alle-bekymringer den 27. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 (endret) For min del kjøpte jeg BotW og Mario Kart billig fysisk, 350,- og 300 ,- var det vel. Så tenker jeg fortsetter å handle "storspillene" fysisk ja. Endret 18. oktober 2017 av Mala Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 Er bare pga prisen at jeg har kjøpt fysisk ja. Og her er det vel faktisk større sjans for å selge videre spill også, så den verdien må man ikke glemme. Lenke til kommentar
Chiramii Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 Spilla smaker jo så godt! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå