NTB - digi Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Statsbudsjettet for teknologene: Her er de viktigste nyhetene Lenke til kommentar
trikola Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 "Regjeringen vil opprette et nytt forvaltningsorgan" Hipp hipp hurra, nytt statlig supperåd. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aheeSuTd Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Ringeriksbanen via Sandvika er rådyr, gir høye CO2-utslipp og er meget naturfiendtlig. Ringeriksbanen Nord via Nittedal og Jevnaker er mye billigere (Roa til Hønefoss), genererer langt mindre CO2 og berører overhode ikke sårbar natur. I tillegg kommer stor usikkerhet rundt tekniske gjennomføring i uforutsigbare og sårbare vann- og våtmarkssystemer i Hole kommune. Lenke til kommentar
5V115MSQ Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 Jeg liker veldig godt å kjøre tog, men når jeg ser at det koster nesten like mye å drifte som veinettet blir jeg veldig i tvil om det er liv laga... Vi får ganger så mye igjen for veiene som for toglinjene - ihvertfall slik jeg opplever det. Har opplevd å sitte i tog med typisk 30 passasjerer og 4 ansatte. (Lokfører, kaffebetjening og 1-2 konduktører eller noe) Litt råflott måte å reise på, når man tenker på at en buss med like mange passasjerer blir driftet av en ansatt. Lenke til kommentar
Tastaturskriver Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 Jeg liker veldig godt å kjøre tog, men når jeg ser at det koster nesten like mye å drifte som veinettet blir jeg veldig i tvil om det er liv laga... Vi får ganger så mye igjen for veiene som for toglinjene - ihvertfall slik jeg opplever det. Har opplevd å sitte i tog med typisk 30 passasjerer og 4 ansatte. (Lokfører, kaffebetjening og 1-2 konduktører eller noe) Litt råflott måte å reise på, når man tenker på at en buss med like mange passasjerer blir driftet av en ansatt. Lite kaffebetjening å se for de tusen passasjerene som sitter inneklemt i ett av de mange togene som går rundt Osloområdet. Lenke til kommentar
UMF9FR2A Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 Supert at kullgruvene avvikles. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå