AfterGlow Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Men de nye robotstøvsugerne fra Samsung kan bli vanskelig å få tak i.Dette er støvsugeren for Star Wars-fans Lenke til kommentar
Øystein Jakobsen Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Jeg søkte opp og så en video av en vanlig VR7000. Første jeg tenkte var "dette er jo friggin' Vader!!" Jeg kan se for meg salgspitchen fra ingeniøren til sjefen: "Menneh den ser jo ut som Vader - la oss lage en da værsåsnillværsåsnillværsåsnill..." Lenke til kommentar
Esp3nB Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Hmm. De ligner mer på maskene til Kylo Ren og troopere i "First Order".... Lenke til kommentar
Esp3nB Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Ahh, etter sjekk ser jeg at den sorte er mer Vader :-P Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Den første støsugeren jeg faktisk har lyst på. Alle andre har vært pga at jeg trenger en for rengjøring, og har nylig kjøpt en ny og svært billig sak. Men den kan fort gå til å bli bilstøvsugeren min, om jeg får en Darth Vader robotstøvsuger. Men så var det det med tilgjengelighet... Lenke til kommentar
kireo666 Skrevet 22. oktober 2017 Del Skrevet 22. oktober 2017 https://www.youtube.com/watch?v=lTSWdHY9Ny4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå