NTB - digi Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Vipps er nede, igjen... Lenke til kommentar
Knoyken Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Haha. Glad jeg ikke bruker Vipps noe særlig. Ene dagen trekker de deg dobbelt eller trippelt andre dagen er de nede. Tommelen opp for DNB. 1 Lenke til kommentar
Suppen Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 De klarer ikke å holde tjenesten oppe, og de vet ikke at Android har mulighet for å forby enkeltrettigheter i appen. Kan man stole på disse folkene? Lenke til kommentar
raytrails Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Et typisk eksempel på at en tjeneste har vokst seg større en tjenestetilbyderens kompetanse og/eller begrep om viktighet og størrelse. 3 Lenke til kommentar
Anders Jensen Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Et typisk eksempel på at en tjeneste har vokst seg større en tjenestetilbyderens kompetanse og/eller begrep om viktighet og størrelse. Utviklingen er outsourcet så tjeneste eieren har aldri hatt peiling på hva de driver med. Lenke til kommentar
raytrails Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Et typisk eksempel på at en tjeneste har vokst seg større en tjenestetilbyderens kompetanse og/eller begrep om viktighet og størrelse. Utviklingen er outsourcet så tjeneste eieren har aldri hatt peiling på hva de driver med. Det har dessverre vært altfor synlig ja. Lenke til kommentar
galasb Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Har det vært nede nå igjen HAHA Jammen godt det finnes kontanter fortsatt. Lenke til kommentar
ozone Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Jeg fatter ikke at noen vil gi en tredjeparts app full tilgang til kontoen sin! Jeg bruker nettbank fordi jeg klarer fint å forholde meg til 11-sifrede kontonummer. Dere som synes det blir så mye lettere ved å bruke 8-sifret telefonnummer istedet, må gjerne bruke Vipps. Min spådom er at slike apper blir det en brå slutt på etter første ordentlige hacke-skandale. 1 Lenke til kommentar
StigVidar Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Jeg fatter ikke at noen vil gi en tredjeparts app full tilgang til kontoen sin! Jeg bruker nettbank fordi jeg klarer fint å forholde meg til 11-sifrede kontonummer. Dere som synes det blir så mye lettere ved å bruke 8-sifret telefonnummer istedet, må gjerne bruke Vipps. Min spådom er at slike apper blir det en brå slutt på etter første ordentlige hacke-skandale. Du har misforstått på mange plan, ser jeg. Du gir ikke Vipps full tilgang til kontoen din. Faktisk ikke mer enn hva du gjør med å legge ut kontonummer offentlig slik at hvem som helst kan overføre penger til kontoen. Vipps kan ikke trekke penger fra kontoen din. Forskjellen mellom Vipps og nettbank er forresten "litt" mer enn lengden på tallsekvenser en knåtter inn. Dette har lite med selve telefonnummeret å gjøre. Lenke til kommentar
ozone Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 Du har misforstått på mange plan, ser jeg. Vipps kan ikke trekke penger fra kontoen din. Da må du forklare meg hvordan penger mirakuløst dukker opp på Ole sin bank-konto når det eneste Per har gjort er å knotte på sin Vipps-app på telefonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå