akelbo Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 På to uker har ti millioner spillere prøvd Fortnite Battle Royale.Playerunknown's Battlegrounds har fått sterk konkurranse Lenke til kommentar
Peteguy Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Gjenskaper spillopplevelsen ja! Er dette forbudt og hvordan skal man bevise det?? Blir ikke dette litt som å sammenligne Overwatch og CS? Har kun sett streams av spillene selv og ser ut som kun sjangeren er lik for min del. Henviser forøvrig til siste del av artikkelen. Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Var selv en av de som prøvde dette... Kom ikke helt inn i det for å si det slik.... Blir for fuzzy skyting.. Lenke til kommentar
zenox88 Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Jeg prøvde dette fornite, føltes veldig som en blanding av pubg og tf2, første game kom jeg på 5plass som var ganske utrolig, føler det ødelegger litt med den tf2 grafikken og at man kan bygge i spillet, så jeg holder meg nok til pubg Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 Er noen mangler i spillet føler jeg. Ingen kjøretøyer, ingen ads på våpen uten sikter, merkelig spredning på våpen, lootsystemet er noe tungvindt og mappet er veldig liten. Når/visst de får fikset de problemene så blir nok pubg avinstallert ganske fort her. Lenke til kommentar
NoSkillsNils Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 Kult spill. liker at det ikke er kjøretøy å bra det ikke er for mye mikk makk å sette på våpnene. kjappere gameplay en Pubg er også et stort pluss Lenke til kommentar
Rs Grim Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 Gjenskaper spillopplevelsen ja! Er dette forbudt og hvordan skal man bevise det?? Blir ikke dette litt som å sammenligne Overwatch og CS? Har kun sett streams av spillene selv og ser ut som kun sjangeren er lik for min del. Henviser forøvrig til siste del av artikkelen. eh nei. Team Fortress 2 og Overwatch? Kanskje CS:GO og BF/Cod? Littegranne PUBG og Fortnite ? Ja. Lenke til kommentar
Peteguy Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 Gjenskaper spillopplevelsen ja! Er dette forbudt og hvordan skal man bevise det?? Blir ikke dette litt som å sammenligne Overwatch og CS? Har kun sett streams av spillene selv og ser ut som kun sjangeren er lik for min del. Henviser forøvrig til siste del av artikkelen. eh nei. Team Fortress 2 og Overwatch? Kanskje CS:GO og BF/Cod? Littegranne PUBG og Fortnite ? Ja. Hva prøver du å si egentlig. At å sammenligne PUBG og Fortnite blir som sammenligne PUBG og Fortnite? Bruk gjerne flere ord når du kommenterer slik at det blir forståelig for litt trege som jeg. 1 Lenke til kommentar
Spoki0 Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 Tror ikke de har en veldig sterk sak med "gjenskape spillopplevelsen", men de kan jo prøve. Kan ikke akkurat påstå at de "skapte" battle royale som spillmodus... 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 Har alltid drømt om et godt Battle Royale spill, men har enda ikke funnet det. Dette skal testes! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 Har alltid drømt om et godt Battle Royale spill, men har enda ikke funnet det. Dette skal testes! Kommer snart ett til BR spill. Spillet blir å ha både AI og andre spillere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 Halvparten av spillerne dør de første minuttene. Det er problemet jeg har med Fortnite så langt. Spillområdet er for lite til 100 spillere. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 Halvparten av spillerne dør de første minuttene. Det er problemet jeg har med Fortnite så langt. Spillområdet er for lite til 100 spillere. Sørger det for kjappere kamper enn PUBG? Prøvde én Fortnite BR-kamp, men synes ikke kontrollene satt like godt. For tidlig å dømme, men ble ikke grepet umiddelbart i hvert fall. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 Sett et par youtube-runder og Fortnite blir for tegneserieaktig. Jeg liker den autentiske tilnærminga i PUBG mye bedre. Ikke så tilhenger av å kunne bære med seg og hurtigbygge mursteinshus heller. Men arcade-preget er nok tiltalende for ganske mange. Bør være plass til begge spillene uten at det blir noe grining. Det er vel et par andre spille som ligner med på PUBG enn Fortnite også... Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 Skjønner ikke hvorfor man skal dytte crafting inn i alle spill noensinne 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå