MrAvionics Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Hei ! Kjøpt noen nye vintersko av skinn. Hva bør jeg bruke av produkter for å holde de fineste mulig ? Har også noen dress sko, svarte. Hvordan kremer og produkter bør man bruke på de for å holde de blanke ? Prøvd å søkt rundt men synes det ikke er så lett å finne brukbar info i denne jungelen. Lenke til kommentar
Børt-Erik Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Har du ikke vært i militæret, gutt? 1 Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 12. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2017 Nei det har jeg ikke. Men de bruker vel strengt tatt bare en boks kiwi og en børste ? Og pusser ikke dress sko, hehe. Synes ikke kommentaren din var særlig hjelpende...... 1 Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 (endret) Jeg pusser dress sko med kiwi og børste. Har du ikke lyst til å pusse får du heller intet til å glinse Endret 12. oktober 2017 av FranZe 1 Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 12. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2017 Aldri sagt jeg ikke vil pusse ? Lenke til kommentar
Børt-Erik Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Nei det har jeg ikke. Men de bruker vel strengt tatt bare en boks kiwi og en børste ? Og pusser ikke dress sko, hehe. Synes ikke kommentaren din var særlig hjelpende...... Man kommer langt med Kiwiboks og børste Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 12. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2017 Har aldri sagt man ikke kommer langt med det. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Hvordan kremer og produkter bør man bruke på de for å holde de blanke ? Svart Kiwi, ... eller brun Kiwi avhengig av fargen på skoene. Anbefaler investere i TO børster, en for den brune og en annen for den svarte Kiwien. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Har du ikke vært i militæret, gutt? Det var der vi lærte å tigge brukte strømpebukser. Til skopuss altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå