Gå til innhold

TEST: MTO Active Noise Cancel BT

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det virkelig et minus at støydempingen ikke er like bra som på 4-5 ganger dyrere headset?

At det «lekker» en del, og har tvilsom byggekvalitet er jeg med på, men sammenligningen med Bose og Sony synes jeg er fjas.

Når selskapet (Europris) selv vil testes mot disse så må man vel gjøre det.

Lenke til kommentar

Er det virkelig et minus at støydempingen ikke er like bra som på 4-5 ganger dyrere headset?

At det «lekker» en del, og har tvilsom byggekvalitet er jeg med på, men sammenligningen med Bose og Sony synes jeg er fjas.

Når selskapet (Europris) selv vil testes mot disse så må man vel gjøre det.

Tja, den gikk meg forbi, så du har et poeng, men å bruke det som et minus i konklusjonen er jeg allikevel ikke enig i. Der bør man heller sammenligne støydemping mot headset rundt samme prisklasse.
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Kjøpte den nettopp.

For prisen er den langt bedre en mye annet i den prisklassen....at den lekker mye lyd er bare tull.,,virkelig.

Byggkvaliteten er også helt innafor.

På middels høyt volum med støykansellering på lyder den bra...bra altså.

Og den versjonen jeg kjøpte spiller så høyt..at man kan få hørselsskader på topp volum. ..oktober 2018

Denne "testen" er skrevet av tekno geeker....selvfølfelig er den ikke like bra som sony eller bose sine topp modeller.

Og støykanselleringen er nærmest en vits...men headsettet omslutter øret...så er omtrent som å ha på hørselsvern.

Anbefales til prisen.

Endret av bartonandrew
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Enig meg sistemann her. Kjøpte de på tilbud før jul for 300 kroner. Verdt hver en krone. Bare fordi de kommer fra Europris betyr ikke at de er dårlig. Hvis du ikke vil bruk tusenvis på headset, så prøv disse. Du vil ikke angre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...