enden Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 tenk litt over navigeringen din nå. Hvis du åpner fullscreen i det orginale vinduet, hvor skal besøkende gå når de er lei av bildene? De finner jo ikke igjen siden de opprinnelig kom fra... Har du tenkt på den? Det jeg heller ville gjort er å vise thumbnails i hovedvinduet, for så å poppe opp fullscreenbildene. Har faktisk mekket en liten guide på det her Løsningen ligger uansett i å gi den siden et navn, og bruke target =navnet" i linken til fullscreen Lenke til kommentar
formannen Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 det er greit nok... er litt enig med det med navigeringen... men dette resulterer i at jeg må lage mange ekstra sider... men jeg har jo fri til mandag... så jeg har jo god tid... ser nå på tråden som lukket Takker for alle svar... Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 <A HREF="javascript:popUp('http://www.din/side/kommer/her.php')"><font>dette er en link, hvis du trykker her vil du få opp et nytt vindu uten menyer</font></A> <script LANGUAGE="JavaScript"> <!-- Begin function popUp(URL) { day = new Date(); id = day.getTime(); eval("page" + id + " = window.open(URL, '" + id + "', 'toolbar=0,scrollbars=1,location=0,statusbar=0,menubar=0,resizable=0,width=650,height=500,left = 315,top = 262');"); } // End --> </script> denne funker. tror jeg fikk den fra PoleCat en gang. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 *håpe ikke enden ser den* Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 *håpe ikke enden ser den* mener du at det ville være fælt? Smidt: det finens mer avanserte script der ute nå Ikke sant pc..? Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 joda, mulig det. men så lenge det funker og er rett så er jeg fornøyd.. har du noen mer avanserte utgaver enden? Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 linket til det øverst på siden her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå