TomWhittaker Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Topic sier det meste, er det farlig å softmodde? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Softmod er ikke farlig nei, det er bare å fjerne de modiserte driverne hvis modden ikke er vellykket. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Det var det jeg tenkte, takk. Var bare det at jeg kom inn på en side der det stod at det var farlig. Det var her. Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) Det var det jeg tenkte, takk. Var bare det at jeg kom inn på en side der det stod at det var farlig. Det var her. Det står jo ikke at det er farlig å gjøre det med 9500 non-pro da! Det står bare at softmod med andre produsenters kort vil gi uante virkninger på maskinen?!? Uansett; jeg anbefaler deg å bruke Omega-driverne fra www.omegacorner.com . Med disse driverne kan du enkelt modde kortet ditt, samtidig som du får tilgang til stadig bedre drivere ettersom catalyst-driverne fra Ati lanseres. Endret 9. desember 2003 av ostenXX Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 "The methods outlined below can cause severe system instability or artifacting on some ATI Radeon 9500 video adapters." Tolker det som at det kan vere farlig på R9500 også... Lenke til kommentar
monnee Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) Ok, men "severe system instability, and/or artifacts..." Betyr jo ikke at man ødelegger noe! Eneste risken er som det står, at systemet blir ustabilt, og at man risikerer artifakter.... Har aldri drept en maskin det... Endret 9. desember 2003 av monnee Lenke til kommentar
Endre Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Man kan får ustabilitet og artifacts med mod, fjerner man den vil alt være som før igjen. Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Topic sier det meste, er det farlig å softmodde? Ja for da sier det BOOOOOM Neida Eneste som er "farlig" er at du kan "svi" kortet om du eventuelt klokker for mye Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Jeg softmodda mitt 9500-9700. Ytelsen ble forbedret kraftig, men fikk dessverre artifacts også. Er såpass avhengig av fps i spill at jeg tror jeg gir faen i artifactsa. Får nytt hvis det går til helvette også. Endret 19. januar 2005 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå