Fotoskrulla Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Sommerminne fra Lofoten Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Flott sommerminne fra flotte Nordland ? Mvh Leif ? Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2017 Flott sommerminne fra flotte Nordland ? Mvh Leif ? Ja, jeg satt i sofakroken og mimret litt tilbake på sommeren i dag. Nordland er tipp topp! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Flott sommerminne fra flotte Nordland Mvh Leif Ja, jeg satt i sofakroken og mimret litt tilbake på sommeren i dag. Nordland er tipp topp! Enig, Nordland...... I morgen tur med skolen, til vakker natur på Andøya Mvh Leif Lenke til kommentar
sussss Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Smukt sted hvor hyggeligt...man kommer helt i sommerhumør..trods vind af stormstyrke blade der flyver rundt omkring ens øre..fint billede her Hilsen Suss Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2017 Smukt sted hvor hyggeligt...man kommer helt i sommerhumør..trods vind af stormstyrke blade der flyver rundt omkring ens øre..fint billede her Hilsen Suss Takk skal du ha Suss. Jeg tror det må være en av de vakreste steder jeg har vært dette. Lenke til kommentar
h-a Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Det ser ganske fint ut der. Regner med at det går en slags sti tilbake til Å hvis båten får motorstopp. Har i hvert fall funnet en sti fra Å, men den går til en annen vik. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2017 Det ser ganske fint ut der. Regner med at det går en slags sti tilbake til Å hvis båten får motorstopp. Har i hvert fall funnet en sti fra Å, men den går til en annen vik. Hei Helge, nei uten båt tror jeg du skulle slitt veldig med å komme deg tilbake til Å altså. Det er bratte fjellsider her. Folk i Refsvika sendte ungene sine over til nabobygda Helle på skole. Da måtte de over et skar som heter Gongskardet, det så ikke tilrådelig ut i det hele tatt. Da var de borte ei uke og gikk så hjem igjen og var hjemme ei uke. Spesielle greier, ikke noe for dagens unger.. Ved Helle er det fin naturlig bukt som blir brukt til nødhavn når det stormer som verst. (..og det er ikke ganske fint..det er innmari fint ) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Flotters..., ikke mer å si om den saken! Liker! Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Lofoten er bare herlig, men bør nok besøkes utenom juli med den trafikken av folk som er blitt der. Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 Nydelig Helene. Fantastisk fin natur. ;-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 Nydelig kystlandskapsbilde av et vakkert landskap med en flott og naturlig fargepalett og et magisk lys . Alec Lenke til kommentar
QZUZOWR4 Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 Flott bilde av vakkert lanskap med fine farger. Jeg er helt enig med foregående gode kommentarer. Keshav Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg