Eulogy Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) Sjekk her folkens http://www.forum.nokia.com/main/0,,034-301,00.html Man må registrere seg for å laste ned. Er med bruksanvisning også så man slipper å prøve seg fram som på det italienske theme editoren. Endret 9. desember 2003 av Eulogy Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Den er ikke lett å få lastet ned, mange som vil ha den tenker jeg : ) Den dukker vel opp flere steder i løpet av kvelden håper jeg. Det eneste jeg ikke likte var denne setningen This tool enables creation, editing and Infrared deployment of Themes for Series 60 2.0 or later devices. Håper ikke det betyr at den ikke lager sis filer og at du må ha ha Infrarød for å overføre filen til tlf. Hvis den lager mbm filer så er det greit for da kan du bare åpne den i ThemeEditor (den gamle) og lage en sis fil der. Er det noen som har klart å laste den ned eller funnet den et annet sted enn hos Nokia Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Jeg har lest gjennom bruksanvisningen nå og den lager sis filer. Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Sliter med å få denne til å virke jeg.. Får bare meldinga The installer cannot run on your configuration. It will now quit Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Tror det bare virker til win 2000. Lenke til kommentar
_THX_ Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Jeg får samme feilmeldingen! Jeg kjører windows xp, og hvis nokia ikke har tenkt lenger enn å lage w2k versjon, så har den driti på leggen. Jeg vil ha Theme Editoren NÅ!! Lenke til kommentar
Errae Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 kan ikke være seriøst! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Jo da. Det er noen som har fått det til å virke på windows xp, men går visst litt treigt. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Her kan dere lese http://www.allaboutsymbian.com/forum/showt...&threadid=18370 Lenke til kommentar
Kirky Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Hvis dere høyreklikker setupfila og velger properties->compability og krysser av at den skal emulere windows 2000 får dere innstallert/kjørt det. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Glad jeg har Windows 2000 jeg. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 ...Glad at jeg har winXPpro (ironi) Lenke til kommentar
Errae Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 dæven! har ikke sett sånt tulleprogram siden i brukte win 95 Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Hva er problemet folkens? Sett kompabiliten på win2k så funker det bra! Winxp er 100ganger bedre og mer stabilt enn 2000. Faktisk mer kompatibelt med de fleste programmer og. Min fungerer kjapt og enkelt, jeg bare satt kompabiliteten til 2000. Enkelt å greit! Magnus Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Tulleprogram? Fysjom! Vil ikke kalle det tulleprogram det er bedre og mer oversiktelig enn det italienske programmet syns jeg. Og Magnus85: Syns XP er ustabil jeg. Liker nok Win2000 best. Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Det kan vi diskutere i et annet forum. Men det blir vel som å diskutere mellom Netcom og Telenor! (Der Netcom stryker av med seieren) =) Magnus Lenke til kommentar
Errae Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 skulle ikke du diskutere i ett annet forum ? however: likte programmet etter at jeg fikk se på det litt (= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå