help.me Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Blir spennende det her! «Må hjem å lade opp kona» «Skal bare ned på Shell og vaske kona» «Får jeg låne kona di?» "Unnskyld meg, men jeg har noen problemer med kona." "Kona dere leverte var ikke helt som forventet." "Jeg vil gjerne reklamere på kona." "Jeg synes godt kona kunne være mer interessant å kjøre." "Jeg parkerte kona på Gardermoen og fløy til Mallorca." "Spenningsnivået er høyt når jeg er på tur med kona." "Rett før vi kom fra flatet kona helt ut." ... mulighetene ser ut til å være uendelige :-) 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Blir Norges mest solgte EL-bil, bare på kun av navnet Lenke til kommentar
Pstereo Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Blir spennende det her! «Må hjem å lade opp kona» «Skal bare ned på Shell og vaske kona» «Får jeg låne kona di?» "Unnskyld meg, men jeg har noen problemer med kona.""Kona dere leverte var ikke helt som forventet." "Jeg vil gjerne reklamere på kona." "Jeg synes godt kona kunne være mer interessant å kjøre." "Jeg parkerte kona på Gardermoen og fløy til Mallorca." "Spenningsnivået er høyt når jeg er på tur med kona." "Rett før vi kom fra flatet kona helt ut." ... mulighetene ser ut til å være uendelige :-) "Kona er helt utlada etter gårsdagen." "Kona hvinte så jeg hoppa av i svingen." "Jeg gleder meg mest til å ta med mine fire beste kompiser og grisekjøre kona." "Kona ville stoppe, men jeg kjørte på." Dette går ikke. Er det for sent å døpe den om for Europa? Honda Jazz het vel noe annet til å begynne med. 2 Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Kona er tom, må nok fylle på igjen. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Honda Jazz = Fitta Skal ikke forundre meg om Kona får et annet navn i Norge 3 Lenke til kommentar
asshole Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Kona skal sannelig få kjørt seg. Lenke til kommentar
lavamakt| Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 Jeg har reservert en kona til kona, og det blir en med stort batteri hvis de blir levert med firehjulstrek og hengerfeste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå