steinjarle Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 6000 har meldt interesse for El-Kona – her er den i Norge Lenke til kommentar
G Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Jeg skjønner ikke helt hvorfor en så kjedelig designet bil behøver en slik "ikke innsyn"-påkledning Lenke til kommentar
Populært innlegg Einar Marthinsen Skrevet 11. oktober 2017 Populært innlegg Del Skrevet 11. oktober 2017 Blir spennende det her! «Må hjem å lade opp kona» «Skal bare ned på Shell og vaske kona» «Får jeg låne kona di?» 15 Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Dette er noe for kona 6 Lenke til kommentar
sycho Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Heter det virkelig "felgknapper"???? 1 Lenke til kommentar
Viggo Stenbekk Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Motorsystemet og den største batteripakken er den samme som i min Ampera-e. Akkurat som med nye Leaf ville jeg personlig ventet på utgaven med den største batteripakken. Det utgjør en behagelig forskjell. Lenke til kommentar
kigaboo Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 eller "senterkopp" som vi kalte det på dekk1 Lenke til kommentar
Stein Asgeir Egenes Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Er det samme bilen jeg fotograferte i Østerrike forrige uke mon tro? Kan man legge inn bilder i denne tråden? Lenke til kommentar
S62P0ZA3 Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Det er ikke mye strøm å hente der. Kanskje Grønn kontakt kunne fikset den hurtigladestasjonen. Lenke til kommentar
BYRLUHU8 Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Er det samme bilen jeg fotograferte i Østerrike forrige uke mon tro? Kan man legge inn bilder i denne tråden? Bilder uten kamuflasje på tv2.no Lenke til kommentar
OlaML Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Blir spennende det her! «Må hjem å lade opp kona» «Skal bare ned på Shell og vaske kona» «Får jeg låne kona di?» En ekstra? Ingen problem, det er god plass i kona. 4 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Hvorfor bruker Kia og Hyundai "GG"? Det er vel EK som gjelder for elbiler nå eller? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Blir spennende det her! «Må hjem å lade opp kona» «Skal bare ned på Shell og vaske kona» «Får jeg låne kona di?» Alle pappaer gleder seg. Lenke til kommentar
l0mf0mgl0mbl0og Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Hverken fugl eller fisk. For liten til å være SUV. For klumpete til å være noe annet. Dashboard på originale Kona er trist og stygt. Lenke til kommentar
G Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 (endret) Heter det virkelig "felgknapper"???? Da kan du kneppe på flere bilringer på kona Endret 11. oktober 2017 av G Lenke til kommentar
taleg Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Det mange trenger en en bil for å komme seg til og fra jobb, skole, butikk, hente bringe ung osv og studer har vist at slike turer sjelden er lengre enn 30 km tur retur, faktisk så er 80 % under 20 km. Så det da mange faktisk hadde trengt er en billig 30 km rekkevidde 2 seter bil, med en nødlader pakke man kan ta med seg inn for å mellomlagre. Selvsagt da også fult kjørelovlig og ellers helt som en vanlig dog litt enklere bil. Noe mer trenger de fleste faktisk ikke. Og da med en ny pris som er 1/3 av normal bil pris. Men et slikt kjøretøy eksistere ikke så vidt jeg har klart å oppdage.. Men jeg vil nesten tippe at det er fordi det rett og slett vil være et for bra og for billig kjøretøy som lett kan moddes til at bilprodusentene ikke er villige til å miste intektene de vil ta fra normasalg av vanlige biler, spesielt hvis slike enklere biler lages modulært og enkle nok til at alle kan reparere de. Tenk et rammeverk som holder ytre og indre skal, ikke ulikt rammen til en barebone dunebuggy, dog bare mindre. Men et slik kjøre tøy ville vært fort for bra til at det er lønnsomt for de store produsentene, de vil vare for lenge... Lenke til kommentar
Klukkluk Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Jeg skjønner ikke helt hvorfor en så kjedelig designet bil behøver en slik "ikke innsyn"-påkledning Tror ikke du skjønner hvorfor de kamufleres i utgangspunktet heller. Det skaper snakk, artikler og spekulasjoner på mange nettsteder osv. Billig PR med andre ord 2 Lenke til kommentar
G Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 (endret) Jo jeg tenkte faktisk på akkurat det, i det jeg skrev det forrige innlegget mitt tidligere på dagen. Forstår godt at det skaper snakk. Uansett så gir ikke den malingen/lakken/teipen) noe særlig kamuflasje. Sofatrekket de har over skjuler til dels noe, men ikke alt. Endret 11. oktober 2017 av G Lenke til kommentar
Jslert Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Minner meg om Hyundai sin I-30 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Hvorfor bruker Kia og Hyundai "GG"? Det er vel EK som gjelder for elbiler nå eller? Utenlandske og/eller firmaskilt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå