wissler Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Jeg skal kjøpe meg digitalkaera for første gang. Vurderer Ixus II og casio EX-Z3 hva er best, hva bør jeg kjøpe? har også vurdert Ixus 400 og casio EX-Z4 men jeg syntes de blir noe dyre. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Ta en titt på http://akamera.no 's tester(= Mye bra der! Lenke til kommentar
wissler Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 har gjort det. Men er fremdeles usikker. har lest mange andre tester også. Som på dinside.no der Ixus II fikk terningkast 5 mens casio fikk 4 Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Personlig hadde jeg valgt casio, fordi jeg har fått en dårlig oppfattning av de tidligere ixus modellene (før ixus 400).. Har ingen av dem selv, men har fått best inntrykk av ex(= Lenke til kommentar
wissler Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 hva med Ixus 400 og casio EX-z4 da? Lenke til kommentar
Sonymann Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Ixus II er nyere enn 400. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Ixus II er nyere enn 400. Ja, men dårligere spesifikasjoner. Alle Ixus modellene har ry på seg for å være veldig solide, driftssikre kamera med god kvalitet. Prøvde for første gang en Casio Exilim z4 i dag og ble skuffa over at skjermen var uklar. Det har så klart sammenheng med at den er stor da. Ville heller gått for Pentax Optio S4. Mindre i størrelse, samme gode optikk, skarpere skjerm, bedre fokussystem (Casio har fått pepper for fokussystemet på Exilim-serien) og generelt bedre bildekvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå