Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Har ikke lenger behov for bredbånd i kabel :-)

Gjest medlem-329093

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-329093

Etter at jeg fikk meg 10 tommer nettbrett med 4G/LTE så har jeg ikke brukt verken laptop eller stasjonær PC. Seriøst flere uker siden. Så føler ikke noe behov for å ha bredbånd i kabel lenger. Tror jeg skal si det opp for jeg spiller ikke lenger, streaming av filmer og serier er ikke interessant lenger heller. Slipper også Windows oppdateringer så da er alle grunnene til at jeg har bredbånd nullet ut. Jeg kan klare meg mer enn bra nok med bare mobil og nettbrett og et par hundrelapper i måneden til mobilabonmement med datatvilling-SIM. Trenger ikke bruke min mobilrouter heller for de eneste to tingene jeg skal koble til internett har innebygd 4G/LTE.

Har binding i et par måneder til men så er det adjøss til bredbånd og router. Vurderer også å kvitte meg med kabelTV for jeg ser bare samme møkka dag ut og dag inn. (Lagerkrigene, South park, ancient aliens, grensevaktene og andre verdenskrig dokumentarer.) Blir uvel av programmer som går og går og aldri kommer til noen løsning..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-329093

Takk :)

Jeg kommer ikke til å angre selv om jeg finner ut at jeg måååå ha litt YouTube innimellom heller, for jeg vil ikke kutte bare kabelTV og beholde internettlinjen, for da blir det 12 måneder bindingstid for tredje gang... :( Da vil jeg mye heller bruke et stort mobildata abonnement UTEN binding, og ikke være hora til Canal Digital :)

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest medlem-329093

Sånn da var oppsigelsen sendt...

Jeg finner det ytterst kundefiendtlig at om man bryter bindingstiden må man betale ut den fulle bindingstiden og i tillegg belastes bruddgebyr og det skrev jeg også. Hårreisende.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Wow, jeg fikk en spesialdeal, jeg behøver bare betale ut året så de ser bort ifra bindingstiden og kjører bare ut oppsigelsestiden :-) kongelig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...