Dubious Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Det er mulig at de kjører ny test en gang i framtiden, og da med noen av forslagene Lenke til kommentar
hverdagshelten1977 Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Endel obskure VPN-tjenester her, hvorfor testet dere ikke Astrill som er stor ?????? 1 Lenke til kommentar
Daniel Breivik Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Noen som har testet vpntunnel.com ? Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Er det noen måte fremdeles å få amerikansk Netflix gratis på? Lenke til kommentar
aomt Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 (endret) Enig med flere her. NordVPN er ikkje noe å skryte av. Treg. Ofte kan den miste tilkobling. ExpressVPN er mye bedre, syns eg. Om den hadde flere servere, så hadde eg brukt den fortsatt.EDIT: Ser at ExpressVPN har økt antall servere betraktelig siden sist. Da går eg tilbake til Express, etter 1 år med NordVPN. Endret 12. oktober 2017 av aomt 2 Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 Enig med flere her. NordVPN er ikkje noe å skryte av. Treg. Ofte kan den miste tilkobling. ExpressVPN er mye bedre, syns eg. Om den hadde flere servere, så hadde eg brukt den fortsatt. EDIT: Ser at ExpressVPN har økt antall servere betraktelig siden sist. Da går eg tilbake til Express, etter 1 år med NordVPN. Samme erfaring jeg har med NordVPN. Etter 1 år med dette programmet så kommer jeg aldri til å gå for de igjen og heller ikke anbefale de til noen.. 1 Lenke til kommentar
Nissenakke Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 Testet NordVPN og ExpressVPN samtidig i ca en måned, og opplevde den gang (for litt over et år siden) at NordVPN var bedre på hastighet. Ingen av dem kunne gi meg opp i mot hastigheten på linjen min (100 MBit), men tidvis var i hvert fall NordVPN nærmest med relativt god margin. Det stemmer at hastigheten på NordVPN er noe varierende (som all VPN jeg har testet), men stort sett holder det fint til mitt bruk. Forøvrig har de langt flere servere i Sverige, og enkelte av disse gir faktisk vel så bra hastigheter som de norske. Nå har jeg ikke testet andre leverandører på et års tid, så det kan jo hende at ting er bedre nå, men ellers er jeg stort sett fornøyd med NordVPN. Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 Bruker PIA men synes det fungerer dårlig med streaming. Noen streaming sider laster ikke video i det hele tatt med PIA aktivert mens når jeg skrur av PIA så lastes det som normalt Lenke til kommentar
aomt Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 Testet NordVPN og ExpressVPN samtidig i ca en måned, og opplevde den gang (for litt over et år siden) at NordVPN var bedre på hastighet. Ingen av dem kunne gi meg opp i mot hastigheten på linjen min (100 MBit), men tidvis var i hvert fall NordVPN nærmest med relativt god margin. Det stemmer at hastigheten på NordVPN er noe varierende (som all VPN jeg har testet), men stort sett holder det fint til mitt bruk. Forøvrig har de langt flere servere i Sverige, og enkelte av disse gir faktisk vel så bra hastigheter som de norske. Nå har jeg ikke testet andre leverandører på et års tid, så det kan jo hende at ting er bedre nå, men ellers er jeg stort sett fornøyd med NordVPN. For min del så bruker eg ofte servere som er langt unna. Enig at NordVPN gir ofte bra fart på nærmaste servere. Men skal du til andre enden av Europa eller USA/Canada, der var ExpressVPN suveren. Skal skaffe meg Express igjen f.o.m neste uke. Blir spennande. 1 Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 Noen som har noen erfaringer med vpn og netflix i det siste? Vet at mange sier at det skal være på plass men f.eks nordvpn har ikke funket for meg på det. Så nå er jeg på jakt etter noe nytt Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 Jeg bruker Tunnelbear. https://www.tunnelbear.com/ Er det noe grunn til at den ikke er med i testen? Har brukt det er par år nå både på Mac og Nettbrett. Ingenting å klage på. Lenke til kommentar
PATTESALVE Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 Tunnel Bear? Linus Tech Tips reklamere for denne hele tiden... noe som reklamere for av en av verdens største Tech YT kanaler burde nesten vært med her Lenke til kommentar
Repsils Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 NordVPN er ikke å anbefale med mindre du sitter på en veldig rask fiber linje. Har selv bare VDSL 25/5 og hastigheten ved tilkobling til servere i USA falt til rundt 6/2 så det blir udugelig til Netflix. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Jeg bruker Tunnelbear. https://www.tunnelbear.com/ Er det noe grunn til at den ikke er med i testen? Har brukt det er par år nå både på Mac og Nettbrett. Ingenting å klage på. Tunnel Bear? Linus Tech Tips reklamere for denne hele tiden... noe som reklamere for av en av verdens største Tech YT kanaler burde nesten vært med her Fungerer ikke med Torrents 1 av 2 grunner til å ha VPN Lenke til kommentar
Ann Christin Elverum Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Hvor er ExpressVPN på denne listen? De markedsfører jo seg som "garantert" amerikansk Netflix. Jeg undersøkte for noen måneder siden litt rundt VPN. Det viste seg fort at det var svært vanskelig å finne en reell test på VPN da ExpressVPN tydeligvis har kjøpt opp en haug med domener og laget "tilsynelatende" objektive nettsider med "tester" av VPN. De har også kjøpt opp all reklameplass hos Google. Fellesnevneren for de alle er at de kårer ExpressVPN som "Best choice", "Editor's choice" etc. Med andre ord er det umulig å vurdere hvordan de egentlig er, og man blir naturlignok veldig skeptisk. Det er jo bare å se i denne tråden her også, flere skryteinnlegg av brukere med 1 innlegg. Og innleggene sier akkurat det samme, med litt ulike ord. Jeg har brukt ExpressVPN i et år, i Europa,USA og Asia - fungerer perfekt, enkel å installere, enkel å bruke og kan bruke et ABO på både iPhone og Mac. . Kunne ikke vært mer fornøyd. Lenke til kommentar
Slythas Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Ser dere viser til at PIA ikke gir tilgang til amerikansk Netflix. I mitt tilfelle er dette feil, da med tilkobling til Chicago-serveren deres gir med full tilgang. Har hendt tidligere at andre amerikanske servere jeg har brukt til samme formål har blitt blokkert, men Chicago har fungert i lang tid nå. Hei, Jeg forsøkte akkurat PIA ned «US Chicago» og fikk unblocker/proxy-error fra Netflix. Hei, jeg la nettopp merke til det samme. Det må ha skjedd nylig. Gikk gjennom serverne helt til Irlands server fungerte. Lenke til kommentar
0laf Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Gikk gjennom serverne helt til Irlands server fungerte. Igjen, feil produkt til feil bruk. VPN er ikke tiltenkt å omgå Netflix sine regionsperrer, selv om det kanskje virker til tider. PIA garanterer på ingen måte at deres VPN-tjeneste vil fungere til dette, ei heller kommer de til å gjøre noe for å få det til å virke. Løsningen er Smart DNS https://www.smartdnsproxy.com/services/us-netflix Lenke til kommentar
andrewl_CH Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Testet NordVpn noen dager, fikk ikke us netflix til å fungere selv med openvpn client ifra router . netflix appen på iphone/ipad og android kom bare opp med ikke internet selv om samtlige devicer var online. Noen som har hatt bedre hell enn meg ?. Lenke til kommentar
PewPewPat Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 (endret) Jeg har ikke nettflix for mye med en vpn på grunn av netflix dumme regionscensur, men jeg bruker en vpn for hulu. biblioteket er ikke så stort som netflix, men det er fortsatt ganske stort.https://www.ivacy.com/blog/hulu-vpn-unblock-hulu-outside-us/ Endret 17. oktober 2017 av PewPewPat Lenke til kommentar
0laf Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 Det er jo også Vudu, selv om prismodellen deres er litt annerledes, er utvalget enormt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg