Smedsrud Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Vi har gjennomført 810 målinger hos åtte VPN-tjenester.SAMLETEST: Den beste VPN-tjenesten 2017 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 VPN tjenesten som kan garantere Netflix tilgang vil bli rikere Gidder ikke betale for noe som har en liten sjanse for å virke, i noen dager Lenke til kommentar
serpaul Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Citrix som jeg bruker både for å koble til jobb og skole, er kanskje mer en programvare for VPN, enn en tjeneste? Lenke til kommentar
bredean Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Hvor er ExpressVPN på denne listen? De markedsfører jo seg som "garantert" amerikansk Netflix. 2 Lenke til kommentar
RuneWi Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 "For, som eneste VPN-tjeneste i vår test klarte nemlig ikke PureVPN å skjule vår norske IP-adresse for de ulike tjenestene vi besøkte, til tross for at både IPv6 Protection og Secure DNS var aktivert i innstillingene våre" Hvordan sjekker man egentlig dette? Regner med at det ikke holder å bruke whatismyipaddress.com... Lenke til kommentar
pstub Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Hei! Skulle gjerne sett att F-Secure FREEDOME var med i testen. F-Secure er jo en ganske anerkjent spiller innen dette med IT-sikkerhet, så vil jo i hvert fall tro at det er et godt produkt? https://www.f-secure.com/en/web/home_global/freedome Lenke til kommentar
Brulejus Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 (endret) Hva skjer om dedikert IP ikke fungerer/slutter å fungere med amerikansk streaming etter en stund? Kan man da be om ny eller er man stuck med den i et helt år? Endret 11. oktober 2017 av Brulejus 2 Lenke til kommentar
Ruddwiijk Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Hvor er ExpressVPN på denne listen? De markedsfører jo seg som "garantert" amerikansk Netflix. This. Må bruke online support for å få server å prøve gjennom, men funker fjell og supporten er der på under et minutt. 1 Lenke til kommentar
R1200CL Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Har vært fornøyd med StrongVPN. https://strongvpn.com/ Lenke til kommentar
Bård M Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Hvorfor er ikke ExpressVPN med? De har servere over hele verden og logger ikke trafikken. 1 Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Kilde:ExpressVPN eller? 2 Lenke til kommentar
ThaKladd Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Er litt nyskjerrig på TunnelBear... https://www.tunnelbear.com/ - vurderer de når jeg skal skaffe meg VPN om litt. Lenke til kommentar
Ulla Gundersen Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Jeg har en litt anderledes problem. Jeg vil gjerne ha tilgang til den norske eller nordiske versonen av Netflix eller HBO når jeg er i Spania. Det er helt idiotisk at dette er segregert etter geografiske linjer. Det hadde vært mye bedre med språk. Jeg har prøvd Netflixabonnementet mitt i Spania, men får ikke norske tekster. Jeg kan klare meg med engelske, men det kan ikke min mann. Hvilken tilbyder vil kunne være best fra Spania med dette behovet? PS. Det er mange potensielle kunder i norske pensjonister i utlandet på regelmessige langtidsferier. Lenke til kommentar
0laf Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 (endret) Man bruker jo ikke VPN for å få tilgang til andre lands TV innhold, en VPN er der for å anonymisere nettbruken, å sikre at man ikke kan spores på nett osv. Skal man se på TV, så benytter man Smart-DNS, som kan settes opp med forskjellige land mot forskjellige tjenester. På den måten kan man enkelt få det til å se ut som om man er i England når man ser på BBC, eller USA når man ser på Netflix, eller i Sverige når man strømmer fra TV4 og så videre. Med Smart-DNS kan man også få det til å se ut som om man er i Norge, når man er Spania, dersom man skal se på Canal Digital, Get, Netflix osv. som om man var i moderlandet. Endret 11. oktober 2017 av adeneo Lenke til kommentar
ChrSJ Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Hvor er ExpressVPN på denne listen? De markedsfører jo seg som "garantert" amerikansk Netflix. Jeg bruker ExpressVPN og er storfornøyd. Ikke hatt noen problemer med US Netflix, hverken fra ipad, mobil, Apple tv eller pc. Trengte support for å få tilgang til US Netflix via Apple TV. Fikk hjelp med en gang og i løpet av 5 min hadde de guidet meg gjennom innstillingene i Apple tv. Prøvde NordVPN en stund men slet med å se US Netflix fra ipad. 1 Lenke til kommentar
pinkolai Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Supert at IT AVISEN gjør alt for at folk skal bryte Netflixs retningslinjer... Lenke til kommentar
Karl Gunnar Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Hvordan sjekker man egentlig dette? Regner med at det ikke holder å bruke whatismyipaddress.com... Dersom du fortsatt får norske reklamer på nettsider når du er koblet til en utenlandsk server så er vel det et tegn på at koblingen ikke er helt tett. Eller så finns det sider som sjekker dette, bare google "ip leak test" eller "dns leak test". Vet ikke hvor godt de sjekker men burde i allfall gi deg en pekepinn. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Jeg kjøpte for ca 1 måned siden expressvpn, det er litt dyrt, men totalt verdt det. Los angeles 3 så får man netflix usa der. ISle of man for uk osv 1 Lenke til kommentar
Smedsrud Skrevet 11. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2017 "For, som eneste VPN-tjeneste i vår test klarte nemlig ikke PureVPN å skjule vår norske IP-adresse for de ulike tjenestene vi besøkte, til tross for at både IPv6 Protection og Secure DNS var aktivert i innstillingene våre" Hvordan sjekker man egentlig dette? Regner med at det ikke holder å bruke whatismyipaddress.com... Hei, fra saken: Sikkerhet: Vi har også testet om VPN-tjenestene lekker informasjon om din egentlige lokasjon og IP-adresse gjennom å kjøre en «Extended test» hos DNSLeakTest. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 NordVPN er noe dritt. Ustabil og treg tilkobling til 75% av servere, og er du heldig med manuelt valg etter 10 minutter, får du kanskje 3-4MB/s. De tok også 36 dollar for automatisk fornying av abonnement, men fornyet ikke tilgangen min. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg