Fylliksen Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 (endret) Jeg hadde en Synology NAS koblet til nettverket mitt det forrige stedet jeg bodde. Har koblet til NASen til nettverket her jeg bor nå, men får ikke koblet til det lenger. Har ikke gjort noe med innstillinger eller noe annet, bare koblet den til ruteren i det nye nettverket. Noen som har noen ide om hvordan jeg får tilgang til den igjen? Endret 10. oktober 2017 av Fylliksen Lenke til kommentar
stelar7 Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 (endret) Du må være mer spesifikk enn "ikke tilgang". Er ikke helt 100% på hvordan Synology er, men; Hvis du gikk inn via. ip, så har du mest sannsynlig byttet ip når du flyttet. Hvis du brukte quickconnect, så kan det være en blokkert port på router. Endret 10. oktober 2017 av stelar7 Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Synology har mest sannsynligvis fast ip. Det du kan gjere er å sette fast ip på din datamaskin også scanne nettet etter Synology. For å scanne kan du f.eks bruke http://www.advanced-ip-scanner.com Ip adresser du kan prøve er 10.0.0.x 192.168.0.x 192.168.1.x 192.168.80.x Etter at du har funnet den logger du inn på den ipen via nettlesern og skifter ip. Lenke til kommentar
Ole3 Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Det finnes et lite PC-program fra Synology som finner enheten for deg. /Ole Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå