Gå til innhold

Stadig flere stygge kommentarer på nettet

VRK18

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror nok dessverre vi bare må innse at så lenge det finnes anonyme plattformer å spre eder og galle på så vil noen velge å gjøre nettopp dette.

Syns det er mange på feks Facebook og VG osv som er minst like ille som de anonyme på Youtube..

Det er nok av folk som tør å spre dritten sin uten å være anonyme, utrolig nok.

Forresten skjønner jeg ikke hvorfor dette ble en sak om innvandringsdebatten. Du finner nesten ikke en artikkel eller video på nettet uten hatkommentarer og personangrep i kommentarfeltene.

Endret av Kakeshoma
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det hadde vore interessant å sjå korleis adferden ville endra seg dersom alle måtte stå med fullt namn uansett kvar dei er på nettet. At det var likt som i livet utanfor internett. Mange ville nok slutta, men ein ser òg mange som kastar skit rundt med fullt namn gjennom Facebook.

Lenke til kommentar

Det er ofte kommentarfeltene virker hjerneskadet, ja. Men det er ofte det som skrives der harmoniserer bedre med samtalene rundt lunsjbordet på jobben enn det som skrives i innsendte leserinnlegg eller på lederplass. Så jeg vet ikke. Jeg tror kanskje kommentarfeltene bidrar til å kaste et litt mer ærlig lys over ting enn mye annet som er der ute.

At noe blir publisert i avisa gjør det ikke riktigere av den grunn.

Lenke til kommentar

.... dersom alle måtte stå med fullt namn uansett kvar dei er på nettet....

Hvordan skulle man fått til dette?
Det var eit tankeeksperiment. Praktisk gjennomføring er ikkje poenget.

Eg vil tru at mange som driv med trolling og drittslenging på nettet aldri ville gjort det andlete til andlete. Å stå fram med fullt namn er sjølvsagt ikkje det same, men det kan likevel få konsekvensar. Det tar seg dårleg ut om søketreff på namnet ditt av ein potensiell arbeidsgjevar går til innlegg der du skreiv "Jævla idiot, dritt dårlig video".

Ikkje det at eg er for eit sånt konsept med fullt namn på nettet. Ein blir aldri kvitt den slags på nettet, så noko av det viktigaste for dei som veks opp i dag er etter mi meining korleis dei brukar og taklar internett og sosiale medier. For få likerklikk på eit profilbilete kan såre meir enn enkelttilfelle av ufine kommentarar.

Dagens ungdom har langt større andel med psykiske utfordringar, der mange meiner hovudårsaka er internett, og spesielt sosiale medier.

Eg har ikkje så mykje tru på at skulen gjer drastiske tiltak for å lære born og unge dette, så det ansvaret fell i stor grad på foreldre. Dagens foreldregenerasjonen med ungdomar er riktig nok brukarar av sosiale medier, men dei vaks aldri opp med det og har i mange tilfelle ikkje innsikt nok til å forstå korleis det påverkar livet til borna sine.

Dei som i dag veks opp med sosiale medier vil nok vere betre rusta når dei ein dag får born, så ein kan jo håpa at denne trenden med aukande psykiske problem blant unge er noko som vil gå ned igjen på sikt.

Med måten internett blir brukt er det diverre nødvendig at unge lærer seg å ignorere troll og takle måten sosiale medier fungerer. Eg har sett mange tilfelle på nettet der unge som leverer av seg sjølv i form av bilete, blogg, video og liknande, blir deprimert og frustrert av ufine kommentarar. Jo sterkare respons trolla får på kommentarane, jo meir ivrige blir dei. Difor er det så viktig å kunne ignorere. Sjølv vaksne som utleverer seg sjølv og veit at ufine kommentarar er noko dei berre burde gløyme, blir påverka. Skjer dette med jamnlege mellomrom, gjerne kvar dag, så får det etter kvart konsekvensar for deira psykiske og fysiske helse.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...