Janzen Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 (endret) Dette har vært ett problem siden November i fjor, og jeg forstår ikke hvorfor i helvete det er ett problem. Postet en tråd for vel 6mnd siden, men poster igjen nå. (Øverste er mic,ignorer den) ttps://i.gyazo.com/5bbe72967dff53a300c64c40ff485345.png https://imgur.com/2fWLCCy Problemet: Alle opptak av spill, uansett hva slags program jeg bruker, er redusert med ~95%. Siden November i fjor har jeg: Byttethovedkort CPU mus Headsett Tastatur Reinstallert Windows 10 x antall ganger på SSD og M.2. Prøvd med ett annet skjermkort Prøvd å ta opp spill umiddelbart etter jeg har reinstallert Windows 10Første jeg gjorde desktop var tilgjengelig. Filmet medfraps obs shadowplay dxtory samme problem med alle Prøvd med kun headsett / anlegg tilkoblet. Har prøvd drivere tilbake til Oktober i fjor. Og ja, lyd i spillene er satt til 100% Lyden fungerer 100% i streaming, men opptaket er -95% Endret 10. oktober 2017 av Janzen Lenke til kommentar
Janzen Skrevet 10. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2017 (endret) --Oops- Endret 10. oktober 2017 av Janzen Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Sjekket innstillingene i programvaren til Mixamp Pro? Lenke til kommentar
Janzen Skrevet 10. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2017 Sjekket innstillingene i programvaren til Mixamp Pro? er ingen ting der å fikse på. Og det var ingen forandring fra da jeg gikk fra Logitech G35 til Astro a40. Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Jeg forsøker: Er det relevant? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Høres ut som du ikke får justert opptaksnivået rett. Hjelper ikke å justere hovedvolum til maks hvis opptaksnivået står på 5/100. Høyreklikk gjerne på volumikonet i W10 og velg recording devices eller tilsvarende og sjekk hva du har der på de ulike enhetene. Lenke til kommentar
Janzen Skrevet 11. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2017 Jeg forsøker: Er det relevant? Har kun OBS der, og endre på hadde null effekt. Høres ut som du ikke får justert opptaksnivået rett. Hjelper ikke å justere hovedvolum til maks hvis opptaksnivået står på 5/100. Høyreklikk gjerne på volumikonet i W10 og velg recording devices eller tilsvarende og sjekk hva du har der på de ulike enhetene. Dette har jeg gjort utallige ganger før. Alt er på 100%. (Til og med nå). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå