Åsmund Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Hay...Jeg skal redigere deler av filmen eller deler av vinduet. Er det mulig? Slik at fks ...ispinna har en eller enen effekt/filter mens handa som holder ikke har noen effekt eller en anen effekt? Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Ikke helt sikker på hva du mener. Men kanskje det kan gjøres med noen masker og diverse. Lenke til kommentar
kanonterje Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 rimelig sikker på at dette må gjøres i adbobe After Effects, et program godt integrert med Premiere...correct me if I'm wrong Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 jeg fikk noe after effects av læreren...er ikke det bare plug inn? Slik at de skal legge seg i video effects? Lenke til kommentar
Sonymann Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 After Effects er aldeles ikke noe plugin, men et program til nærmere 10.000 kr. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) satan..det viste jeg ikke. Men uansett: Jeg så i hjelp og slik men fant ikke ut hvordan jeg kunne blure ned deler av filmen.. som et bilde i photoshop, men læreren sa dette gikk an med en maske. Jeg fant unsharpen mask i video effects, men finner ikke ut hvordan jeg velger deler av skjermen..heller ikke hvordan jeg skal få det til å faktisk bli "unsharpen". Men selv om jeg haker av denne funskjonen av eller på, så blir det bare skarpere. Noen som kan hjelpe? Denne filmen skal liksom gå på tv2. Skoleoppgave. Jallafilm. Ringte til læreren ista, men jeg vil ikke plage han for mye. Han er veilederen min, men han er matforgifta og ikke i akkurat god form. Endret 10. desember 2003 av Åsmund Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 ok neste problem: Jeg skal ha filmen i svart hvitt men farge på skrifta en person har i panna på samme filmen. Vi har en farge på skrifte som ikke er noen andre steder i filmen så vi kan endre fargen på skrifta. Men hvordan kan jeg endre og beholde fargen...altså alt i svart hvitt, og kun skrifte i farge. brukte noen after effects plugin tror jeg. forklarende bilde kanskje? http://mscon.net/amiga/mitt/prembilde.jpg Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Ta en titt på tutorial videoene til Curt. De er veldig bra. http://www.wrigleyvideo.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå