AnonymDiskusjon Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Hei, Kan dere anbefale noen ørepropper for å isolere ut lyd? Har prøvd en del på apoteket, men mange er svært ubehagelige, eller de mer behagelige er ikke så gode på isolering. Jeg trenger dem både til å bruke om natten for å sove, og ellers ila dagen. Mange takk på forhånd! Anonymous poster hash: 0a446...e97 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Få deg noen formstøpte. Det koster noen kroner, men du kommer ikke til å angre. Jeg er veldig fornøyd med mine fra Hantek. https://www.hantek.no/ 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Formstøpte er det jeg også har blitt anbefalt av musikervenner. De bruker det ofte på konserter osv, viktig for folk som jobber med musikkproduksjon å ha hørselen i behold Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Dine bekymringer møter en slutt her ^^Lette lenge og vel etter disse:https://www.clasohlson.com/no/%c3%98repropper-av-silikon/34-886?LGWCODE=340886000%3b83825%3b6293&gclid=EAIaIQobChMI68O67vu61QIV02wbCh3AdwldEAYYASABEgLJZPD_BwEDe er helt perfekte. + De er laget av silikon, så de presser ikke mot øregangen som gjør vondt etter en stund. Har brukt dem i mange timer uten smerter. + Jeg har sovet hele netter med dem, man blir bittelitt sliten i øregangen, men til gjengjeld får man total stillhet. + De demper lyd ekstremt godt. + Man må jobbe litt med dem, presse silikonen inn i øret, men da sitter de der. Sklir ikke ut. + De kan vaskes. Har hatt mine nå i ca 4 månder. De blir litt stivere, mister viskositeten litt, men de virker fremdeles som nye. Må bare jobbe litt mér når man presser dem inn i øra. Klem de flate og gni dem i lunkent/varmt vann, la de tørke. - Ett minus er at hvis man har langt hår, så fester håret seg i dem, så når man skal ta dem ut, så blir det litt jobb med å pelle hår ut av dem, og det kan bli litt smertefullt. Men dette er dog en trivialitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå