bshagen Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 Dette begynner å bli litt pinlig ja, begredelig fotball av United :/ Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 Et under at Salah ikke har scoret enda. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 Et under at Salah ikke har scoret enda.Han trenger minst 10 sjanser per mål Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2017 (endret) Denne kampen minner meg om en av Fergusons siste kamper mot Arsenal borte på Emirates. Kampbildet var helt likt, vi så tannløse ut og Arsenal misset en del sjanser. Så gjør de en feil og vi kontrer inn et mål på slutten. Håper det skjer igjen! Endret 14. oktober 2017 av Snikpellik Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 Flaut at vi må ta sånne frispark ass. Er vi Stoke eller? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 Denne kampen minner meg om en av Fergusons siste kamper mot Arsenal borte på Emirates. Kampbildet var helt likt, vi så tannløse ut og Arsenal misset en del sjanser. Så gjør de en feil og vi kontrer inn et mål på slutten. Håper det skjer igjen! Ja stemmer det. Ingen god følelse da og det blir ingen god følelse i dag heller (annet enn akkurat når målet går inn!). Syns vi burde framstå litt bedre enn dette. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2017 Denne kampen minner meg om en av Fergusons siste kamper mot Arsenal borte på Emirates. Kampbildet var helt likt, vi så tannløse ut og Arsenal misset en del sjanser. Så gjør de en feil og vi kontrer inn et mål på slutten. Håper det skjer igjen! Ja stemmer det. Ingen god følelse da og det blir ingen god følelse i dag heller (annet enn akkurat når målet går inn!). Syns vi burde framstå litt bedre enn dette. Det finnes få måter å vinne på som er deiligere, men jeg ser hva du mener. Spesielt er det litt urovekkende nå som vi skal møtte alle topplagene på relativt kort tid. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 Savner Rafa vs Fergie duellene, da var alltid disse kampene så målrike og intense. Det at det første gule kommer etter 70 min sier sitt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 Cou og mo ut er dristig Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 I fare for å jinxe det, men litt rare bytter.. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 (endret) Bra at Salah tas ut. Han har ødelagt United gang på gang. Ox blir livfsarlig i forhold Endret 14. oktober 2017 av Espp Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2017 Liverpool har mest å tape her. Men Coutinho og Salah er slitne etter lange turer på landslagsopphold, så det er forståelige bytter. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 Skjønner ikke hvorfor vi gang på gang skal pælme ballen til Lukaku når han uansett nesten ikke har noen å spille den med. Hold den på bakken for faen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 Skal være rødt det der Lenke til kommentar
toreae Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 Slik kampen utvikler seg, tror jeg mer og mer på at vi taper pga en kollaps hos dommere og mindre på kollaps hos forsvaret vårt. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 Skal være rødt det der Nei. Ikke lik Manes. Gult, tja! 2 Lenke til kommentar
Gjest bruker-343576 Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 Skal være rødt det der Kun hvis det ikke er en United-spiller Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 Skal være rødt det derKun hvis det ikke er en United-spillerStemmer Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2017 Haha, nei. Men gult skulle det vært. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå