ProphetSe7en Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 Latterlig hvordan United fremstår i denne kampen. Vet det er typisk JM, men du verden hvor kjedelig det er for oss som ser på. United burde lagt høyere press på Liverpool og deres ustabile forsvar, ikke legge seg meg hele laget i forsvar og måke ballen fremover mot Lukaku ved hver anledning. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2017 Jeg vil ha inn Lingard for Mkhitaryan om dette fortsetter. Armeneren har ikke vunnet en eneste duell. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 Altså, herregud, hva holder de på med? wtf Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 Den må sitte ' Lenke til kommentar
Gjest bruker-343576 Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 Større prestasjon å ikke få den på mål enn å putte den i kassa Lenke til kommentar
Espp Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 Latterlig hvordan United fremstår i denne kampen. Vet det er typisk JM, men du verden hvor kjedelig det er for oss som ser på. United burde lagt høyere press på Liverpool og deres ustabile forsvar, ikke legge seg meg hele laget i forsvar og måke ballen fremover mot Lukaku ved hver anledning. Enig i at vi er mer defensive enn normalt, men Mourinho har aldri verden fortalt sine spillere at de skal tape alle dueller, ikke klare å sentre ballen til hverandre. Lite muligheter å spille på framover er derimot Mourinhos feil. 2 Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 LvG er på tribunen. La han ta over de siste minuttene. Dette er noe av det verste jeg har sett, fullstendig patetisk Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 Latterlig hvordan United fremstår i denne kampen. Vet det er typisk JM, men du verden hvor kjedelig det er for oss som ser på. United burde lagt høyere press på Liverpool og deres ustabile forsvar, ikke legge seg meg hele laget i forsvar og måke ballen fremover mot Lukaku ved hver anledning. Enig i at vi er mer defensive enn normalt, men Mourinho har aldri verden fortalt sine spillere at de skal tape alle dueller, ikke klare å sentre ballen til hverandre. Lite muligheter å spille på framover er derimot Mourinhos feil. Nei, men det er han som ikke gjør endringer når det er helt tydelig at det trengs. Midtbanen blir overkjørt så til de grader, da må noe gjøres. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 Mkhi må av ja... bruker alt for mye tid på ballen Lenke til kommentar
Espp Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 Nei, men det er han som ikke gjør endringer når det er helt tydelig at det trengs. Midtbanen blir overkjørt så til de grader, da må noe gjøres. Enig i det. Tror vi klarte å legge press på Liverpool i ca 1 minutter der. Var spennende! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 Ikke straffe Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 Hadde United bare turt å spille fotball, hadde de nok vunnet kampen 3 eller 4 - 0 mot dette elendige Poollaget her. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 Det der syns jeg er straffe. Flaks! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2017 Mine bønner ble hørt. Miki av for Lingard! Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 11 mann bak ball i 90 min Zzz..... Lenke til kommentar
Espp Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 Forhåpentligvis får vi litt ekstra hjelp på midten nå! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 11 mann bak ball i 90 min Zzz..... Liverpool har da ikke vært så ille? Fortsatt en halvtime igjen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 Get me an ox in the box Lenke til kommentar
Espp Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 Kanskje, kanskje det skjer noe nå. Martial har vært svak, men har heller ikke fått noe å spille på (samme gjelder egentlig Mkhi og Lukaku også). Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2017 Dette liker jeg. Inn med de lokale gutta som har vokst opp med å hate Liverpool. Trenger mer sprut i duellene nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå