Gå til innhold

Kamptråd: Liverpool vs Manchester United


Snikpellik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere er utrolige. Man skulle tro dere ikke har fulgt med denne sesongen. Man Utd har surfet over absolutt alle, scorer mål og har en av verdens beste keepere. Liverpool har middelmådighet på keeperplass, forsvarsplass og midtbaneplass. Alt kan skje? Spar oss for den klisjéen.

 

Det som kommer til å skje er at Liverpool får nok en lærepenge på hvorfor man IKKE skal unnlate å forsterke et ledd som åpenbart trengte forsterkning.

 

Jeg husker fortsatt fjorårets latterlige kamp der Man Utd IKKE ville spille fotball. Selv om det er fristende å ønske en slags payback fra Liverpools side, så ønsker jeg heller man prøver å spille fotball som menn, men desverre vil det bli brutalt for Liverpools del... Så denne kampen er veldig MEH akkurat mtp kvalitetsforskjellen på lagene.

 

Herre Gud, som jeg gruer meg. Aldri vært så ille som det er nå! Skal dette bli et resultat å leve med så må Gud være med oss.

Lenke til kommentar

Da er det vel du som ikke har fulgt med denne sesongen. United slapp inn to hjemme mot Stoke, og så alt annet enn solide ut. Mot Southampton ble det seier, men United ble presset voldsomt tilbake mesteparten av kampen og det var flaks at det holdt inn. Vil ikke kalle det surfing.

 

United har heller ikke møtt noen av de andre antatte topplagene ennå denne sesongen.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Da er det vel du som ikke har fulgt med denne sesongen. United slapp inn to hjemme mot Stoke, og så alt annet enn solide ut. Mot Southampton ble det seier, men United ble presset voldsomt tilbake mesteparten av kampen og det var flaks at det holdt inn. Vil ikke kalle det surfing.

 

United har heller ikke møtt noen av de andre antatte topplagene ennå denne sesongen.

Sluppet inn 2 mål på 7 kamper... slutt å tull, vær så snill... Dere har 19 poeng, nesten full pot. Sammenlignet med forrige sesong så er det surfing... Dere er enorme favoritter, bare innse det. Skjønner ikke hvorfor dere må ta den feige tilnærmingen til kampen ved at dere må prøve å få det til å høres ut som dette blir en jevn match... det kommer til å bli brutalt for Liverpool. Lukaku mot Matip/Lovren? LOL.. rått parti.

Lenke til kommentar

Hadde vært mer optimistisk hvis Pogba hadde vært klar, men på papiret har vi likevel et bedre lag. Men som Snikpellik skriver så har vi slitt mer enn resultatene skulle tilsi. Spesielt uten Pogba så har vi blitt presset langt ned på egen halvdel i godt over et kvarter mot lag som på papiret er mye dårligere. Ser ikke for meg at denne kampen blir noe surfing for oss. Hvor ofte har det vært det, selv med toppet lag?

Skulle vi vinne så blir det ikke med mer enn 1-2 mål. På forhånd så tror jeg nok jeg vil være fornøyd med 1 poeng.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...