Snikpellik Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 (endret) Premier League, 8. serierunde Lørdag 14. oktober kl. 13:30 @ Anfield Dommer: Martin Atkinson Vises på: TV2 Sport Premium, Sky Sports PL Norske kommentatorer: Øyvind Alsaker, Petter Myhre Endret 14. oktober 2017 av Snikpellik Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Spoiler: 2-6. Kommer til å bli forferdelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Popper piller og popcorn til denne Lenke til kommentar
oOF Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Jeg er liksom ikke noe optimistisk på Liverpools vegne i denne kampen, nei. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Føler personlig at United har en fuckup i vente nå, gått litt for bra så langt. Spent på hvilken midtbane United spiller med. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Jeg kan garantere at fuckupen til Man Utd lar vente på seg. Det skjer hvertfall ikke i denne kampen mot forsvaret de skal møte. Det skjer bare aldri, så ta det helt med ro. Dere kruser inn til den letteste seieren på Anfield noen gang. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Syk jinxwar det var her da.. Alle vet at det er 50/50 uansett kvalitet, form, skader, hjemme/borte. 6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Første røde kortet taper, kjipt at det er fåtall av krigere med i kampen. Henderson kommer sikkert til å leke tøff,men ingen lar seg skremme av han. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Denne tar dere lett Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 11. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2017 It's on! Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Digg med Lukaku tilbake, kan smelle dette. Lenke til kommentar
Momspaghetti Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Blir ekstra tøft for Pool uten Mané, men Klopp har god statistikk mot Mourinho, så dette kan gå begge veier. Håper for all del vi går offensivt til verks, United burde utnytte svakhetene i forsvaret til Pool Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Blir tøft uten Fellaini og Pogba. To mulige matchvinnere. Kommer til å savne fysikken. Blir vel Matic og Duracellkaninen Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 Har også veldig blandede følelser før denne kampen, som Sveern sier så føler også jeg at det kommer en skrell snart. Men disse kampene lever bestandig sitt eget liv, der form og skader har omtrent ingenting å si. Dette blir spennende Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 Dere er utrolige. Man skulle tro dere ikke har fulgt med denne sesongen. Man Utd har surfet over absolutt alle, scorer mål og har en av verdens beste keepere. Liverpool har middelmådighet på keeperplass, forsvarsplass og midtbaneplass. Alt kan skje? Spar oss for den klisjéen. Det som kommer til å skje er at Liverpool får nok en lærepenge på hvorfor man IKKE skal unnlate å forsterke et ledd som åpenbart trengte forsterkning. Jeg husker fortsatt fjorårets latterlige kamp der Man Utd IKKE ville spille fotball. Selv om det er fristende å ønske en slags payback fra Liverpools side, så ønsker jeg heller man prøver å spille fotball som menn, men desverre vil det bli brutalt for Liverpools del... Så denne kampen er veldig MEH akkurat mtp kvalitetsforskjellen på lagene. Herre Gud, som jeg gruer meg. Aldri vært så ille som det er nå! Skal dette bli et resultat å leve med så må Gud være med oss. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2017 (endret) Da er det vel du som ikke har fulgt med denne sesongen. United slapp inn to hjemme mot Stoke, og så alt annet enn solide ut. Mot Southampton ble det seier, men United ble presset voldsomt tilbake mesteparten av kampen og det var flaks at det holdt inn. Vil ikke kalle det surfing. United har heller ikke møtt noen av de andre antatte topplagene ennå denne sesongen. Endret 13. oktober 2017 av Snikpellik Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 Kjenner nervene begynner å komme nå. Men gleder meg uansett. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 Da er det vel du som ikke har fulgt med denne sesongen. United slapp inn to hjemme mot Stoke, og så alt annet enn solide ut. Mot Southampton ble det seier, men United ble presset voldsomt tilbake mesteparten av kampen og det var flaks at det holdt inn. Vil ikke kalle det surfing. United har heller ikke møtt noen av de andre antatte topplagene ennå denne sesongen. Sluppet inn 2 mål på 7 kamper... slutt å tull, vær så snill... Dere har 19 poeng, nesten full pot. Sammenlignet med forrige sesong så er det surfing... Dere er enorme favoritter, bare innse det. Skjønner ikke hvorfor dere må ta den feige tilnærmingen til kampen ved at dere må prøve å få det til å høres ut som dette blir en jevn match... det kommer til å bli brutalt for Liverpool. Lukaku mot Matip/Lovren? LOL.. rått parti. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2017 Er enig i at United er favoritter til denne kampen, selv på bortebane. Jeg påpekte bare at jeg mener det du skrev er feil, noe det objektivt også er. Men enorme favoritter? Nope. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 Hadde vært mer optimistisk hvis Pogba hadde vært klar, men på papiret har vi likevel et bedre lag. Men som Snikpellik skriver så har vi slitt mer enn resultatene skulle tilsi. Spesielt uten Pogba så har vi blitt presset langt ned på egen halvdel i godt over et kvarter mot lag som på papiret er mye dårligere. Ser ikke for meg at denne kampen blir noe surfing for oss. Hvor ofte har det vært det, selv med toppet lag? Skulle vi vinne så blir det ikke med mer enn 1-2 mål. På forhånd så tror jeg nok jeg vil være fornøyd med 1 poeng. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå