MagE Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 hvilken av disse cipene er best til xbox ?? et must er og kopiere spill (og filmer) til harddisken er det vanskligt og instalere tilng til chipen? erfaringer?? Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Nå er det kun en chip på den siden. Forresten utrolig dyrt, jeg f.eks. gjør det til halve prisen og da med mer programvare og ny bios på chipen. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 hvilken av disse cipene er best til xbox ?? et must er og kopiere spill (og filmer) til harddisken er det vanskligt og instalere tilng til chipen? erfaringer?? prøv og rull ned. det er 2 etter det jeg ser, men er noen av disse brukende?? Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Den andre er en ps2 chip så vidt jeg kan se! Den xbox chippen er helt grei, en typisk "billig" chip som ikke har så mye "minne" (plass til bios) som de dyrere chippen har men det er ikke noe problem med mindre du har tenkt å kjøre mer en en bios (merk! med denne chippen beholder du den originale biosen som du kan velge ved oppstart, slik at det er mulig å bruke xbox live funksjonen...) Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Det var da svinaktig dyrt. Jeg tar 500,- for chip inkl. montering, 1500,- for chip og 160gb harddisk inkl. montering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå