nor50 Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Bra pris på mobilen nå. https://www.mytrendyphone.no/shop/lg-v30-64gb-225289p.html De vil visst ikke selge den... Bestilt 2 ganger og fått dette svaret: "Ettersom denne trasaksjonen vises som tilbakeholdt hos oss må vi dessverre la handelen gå tilbake: Om du stadig vil ha varen kan du kan prøve å bestille igjen på vår side eller evt. overføre pengene til vår konto. Beklager uleiligheten." Det er feil hos dem, sier de, men det er rettet opp nå... Nei, det er det ikke. Men kanskje like greit det. Ikke første gang jeg har hatt problemer med å kjøpe mobil fra dem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Men hva er det som gjør denne bedre enn f.eks S8? Ja, jeg ser at vidvinkelkameraet kan være et pluss, men ellers er de to veldig like. Jeg tør påstå at S8 sannsynligvis har bedre kamera. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Men hva er det som gjør denne bedre enn f.eks S8? Tja, hodetelefonutgangen er uten tvil bedre. V30 skal også tåle en del mere støt. Og, personlig synes jeg V30 har perfekt størrelse mens S8 er litt for liten og S8+ er litt for stor. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Men hva er det som gjør denne bedre enn f.eks S8? Ja, jeg ser at vidvinkelkameraet kan være et pluss, men ellers er de to veldig like. Jeg tør påstå at S8 sannsynligvis har bedre kamera. Flat skjerm! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Flat skjerm ser jeg at er et stort pluss! Men for mange blir dette en subjektiv oppfatning. Men det teller jo også. Lenke til kommentar
Vestlien Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Klinte til på dette tilbudet. Tlf er helt konge [og prisen]! Lyssterk og herlig skjerm,helt uten misfarging eller lignende. Anbefales? Lenke til kommentar
Vestlien Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Bra pris på mobilen nå. https://www.mytrendyphone.no/shop/lg-v30-64gb-225289p.html De vil visst ikke selge den... Bestilt 2 ganger og fått dette svaret: "Ettersom denne trasaksjonen vises som tilbakeholdt hos oss må vi dessverre la handelen gå tilbake: Om du stadig vil ha varen kan du kan prøve å bestille igjen på vår side eller evt. overføre pengene til vår konto. Beklager uleiligheten." Det er feil hos dem, sier de, men det er rettet opp nå... Nei, det er det ikke. Men kanskje like greit det. Ikke første gang jeg har hatt problemer med å kjøpe mobil fra dem. Nøyaktig samme skjedde meg.... Utrolig irriterende! Har hendt meg også tidligere med Mtp. Men kun på større beløp.Men nå er tlf her? Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 Slapp tråd dette. Uansett, jeg fikk Android 8 i går. Ikke sett mye nytt enda... Lenke til kommentar
Larserik78 Skrevet 28. april 2018 Del Skrevet 28. april 2018 Slapp tråd dette. Uansett, jeg fikk Android 8 i går. Ikke sett mye nytt enda... Brukbart tilbud nå til 5500kr. Regner med det er verdt det. Eller hva sier dere som har den? Har alle fått Oreo nå? Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 30. april 2018 Del Skrevet 30. april 2018 Brukbart tilbud nå til 5500kr. Regner med det er verdt det. Eller hva sier dere som har den? Har alle fått Oreo nå?Jeg synes det er mye telefon for pengene. Min har vært veldig stabil og fin, men faktisk litt buggy nå med Oreo. Håper det ordner seg i en update snart. Hadde nok valgt samme igjen... Lenke til kommentar
KR66YAO3 Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 Jeg kjøpte en V30 på Green Friday tilbud i helgen, men CDON ser ut til å ha blitt svært dårlige på service siden sist jeg brukte de. Fikk leveringsbekreftelse på Tirsdag, men den har enda ikke blitt sendt! Hadde håpet jeg kunne få brukt den litt i helgen. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 21. mai 2018 Del Skrevet 21. mai 2018 5290,- på CDON nå. Bestilt! https://cdon.no/elektronikk/lg-v30-64gb-bla-p42752253?utm_campaign=prisguide_no&tduid=7096085335dbec2edc0f20864ab07e23&affId=2097651&utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Jeg tok noen få bilder med LG V30, OnePlus 6 og Nokia 8 i kveld. Skjønner ikke at kameraet skal være så godt på V30? Bildene er navngitt med mobilens sitt navn. https://www.dropbox.com/sh/7duetboeg02nuyu/AACzrOqItOk-cLkX_qHfUFcBa?dl=0 Lenke til kommentar
MrTEKK Skrevet 29. mai 2018 Del Skrevet 29. mai 2018 Jeg har hatt V30 en god stund nå og jeg er veldig fornøyd med den. DAC forsterkeren gjør underverker med musikken. Særlig om jeg bruker store hodetelefoner. I tillegg blir resultatet veldig bra når jeg filmer med Cine Video funksjonen. Summer Blockbuster filteret er veldig pent. Det er godt mulig andre mobilkameraer tar bedre bilder, men for meg er vidvinkelen gull. Den gjør det mulig å komponere bilder som rett og slett er umulig på alle andre telefoner. Det å kunne veksle mellom to linser er rett og slett en gave. Jeg har heller ikke sett tegn til skjermproblemene som har blitt påpekt flere steder. Min skjerm er jevn uten misfarging eller lyse streker. Skjermen blir litt blåere om jeg ikke ser rett på den uten at det skaper problemer. Det er noe man godt kan påpeke i en kritikk, men ikke noe som forringer opplevelsen av verken video eller bilder. Det siste året har jeg hatt en HTC 10, en LG G5 og nå en V30. V30 er helt klart den beste … Når det er sagt har også min V30 vært litt mindre stabil etter Oreo oppdatering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg