TanzElectrik Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Jeg venter til den havner i en annen butikk enn Proshop, vil gjerne ha en telefon som faktisk er ment for markedet her og ikke en slik gråimportert modell. Lenke til kommentar
staljin Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Noen som har kjøpt telefonen? Lenke til kommentar
Ruben1987 Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Eljøp og Lefdal skal få V30 den 20. desember. I to forskjellige farger. Grei pris: Kr. 7.490,- https://www.elkjop.no/product/mobil-og-gps/mobiltelefon/LGV30BL/lg-v30-smarttelefon-marokkansk-bla 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Djevelsk bra pris faktisk. Må vel være blant det billigste rundt omkring. Ikke verst. Spørsmålet er om det er for sent? Julehandelen er ferdig da og Samsung slipper straks sin nye modell. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Ikke for sent for min del. Pixel 2 XL er fortsatt for dyr, og U11+ er fortsatt ikke sendt til kunder. Huawei Mate 10 Pro fristet ikke nok, så tror jeg hopper over på denne... Lenke til kommentar
Espp Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Du blir neppe skuffa! Har lest mange reviews og jeg satt en periode og ventet på at denne skulle slippes. En ting noen folk har tatt fram som "negativ" er den lave vekten, det kan virke som at den er laget av plast pga. vekten, så får man selv heller bli vant til at den er lett - noe jeg syns høres fint ut selv. Alt i alt roses telefonen mye, men det ble dessverre for sent for min del. Hadde sltt til hvis den hadde kommet rundt lansering. Lenke til kommentar
Lanser evolution Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Hva forventet dere.Hadde vel forventet det som stod i testen: "Pris: 8500 - 9500 kroner" Er på Elkjøp til 7495,- nå Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Minuset med denne sammenlignet med U11+ er Android 7 (har bare hatt Nexus-telefoner tidligere), 64GB lagring (minnekort hjelper litt), mindre batteri og mindre ram. Men, minijack, trådløs lading og at den er støtsikker veier opp...Prisen teller også positivt. 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 (endret) Har du bare hatt Googles leketøy før vil overgangen være relativt stor uansett. LG og Huawei blir vel sett på som de verste på å endre følelsen av ren Android. Jeg gikk fra Samsung til Huawei og merket ikke store forskjellen, så regner med at Samsung er ganske ille på dette også. På den andre siden så er telefonen så rå for tiden at jeg tror ikke du merker forskjell i fart og "smoothness", det blir litt mer hva man er vant til. LG har vel sagt at den skal bli oppdatert rimelig kjapt til 8.0 (håper de mener 8.1 når de først gjør det!), så tror det order seg også. Har tidligere bare hatt 32GB, så alt over det er win for min de (de 128 på min nye virker helt ekstremt!). Endret 8. desember 2017 av Espp Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Nå har prisen blitt endret til 9000... Men, går utifra at jeg får det som står i ordrebekreftelsen... Lenke til kommentar
Espp Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Håhåhå, der slapp du kanskje billig unna. Rått, fin fin pris. Lenke til kommentar
dolten Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Nå har prisen blitt endret til 9000... Men, går utifra at jeg får det som står i ordrebekreftelsen... Ble overraska sjølv når eg fekk prisvarsling til bare 7490,- på elkjøp/lefdal. grattis med å gjere eit fantastisk kjøp. Kommer garantert til å kjøpe denne rett over nyåret. Uansett godt å slippe gråimporten:D Lenke til kommentar
Moenmann Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 Har hatt v30+ etpar uker nå, og er meget fornøyd. Kommer fra s8, og merker at ikke programvare er like gjennomført, skjermen er ikke heller like skarp som s8. Men formatet på skjermen liker jeg mye bedre. Bredere skjerm uten den voldsomme "edgen". Batteritiden er den beste jeg har opplevd på noen telefon så langt. (5t SOT) Hvis dere bruker snapchat må dere forberede dere på å bli skuffet.. Bildene blir grumsete og ute av fokus både front - og bakkamera. Håper snapchat fikser dette! Lenke til kommentar
staljin Skrevet 25. desember 2017 Del Skrevet 25. desember 2017 Fikk også V30+. For en telefon! Fantastisk skjerm at jeg ikke skjønner hva folk klager på der. Ikke så oversaturated farger som hos Samsung. Rask nok for min del. Veldig god samtale kvalitet, milevis fra Meizu Pro5 i hvertfall. Quad DAC funger veldig bra dog irriterende at den kan ikke slås på med minst telefon er koblet en høyttaler eller hodetelefoner er satt i. På V20 kunne Quad dac slås alltid på. Liker heller ikke så godt at volum knapper er på venstre siden. Fingeravtrykk er vannvittig rask og det tar ikke langt tid å venne seg til at den er bak. Lenke til kommentar
MrTEKK Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 Hei. Jeg vurderer å kjøpe en V30, men jeg leser mye rart om skjermen. Blant annet skrives det at den er ujevn og dårlig balansert når det kommer til farger og slikt. Jeg har faktisk en G6 nå som fungerer veldig bra og som har en av de bedre LCD skjermene jeg har vært borti. Er det et stort poeng å bytte? Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 Kjenner ikke til G6, men jeg er godt fornøyd med min V30. Lite å utsette på skjermen. Lett og fin telefon, flott skjerm, veldig god lyd++. Enestene minusene som har plaget meg så langt er at den ikke har ren android og at jeg innimellom må reboote for at den skal lade trådløst. Lenke til kommentar
MrTEKK Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 Hei igjen... Er det flere som har meninger om dette? Noen som har blitt plaget av skjermen? Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Noen som har funnet en god skjermbeskytter til denne? Har prøvd 4 forskjellige - tre rimelige fra ebay pluss den jeg linker til under. To av de dekket ikke hele skjermen (dvs. ikke den buete delen på sidene). De to andre gjorde at skjermen ga plagsomt mye refleksjoner og ble mindre sensitiv, deriblandt denne: www.mytrendyphone.no/shop/lg-v30-4smarts-buet-glass-skjermbeskytter-223785p.html Lenke til kommentar
MrTEKK Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 (endret) Det er ikke lett å drive opp noe som helst til telefonen. Jeg bestilte både deksel og glass på Amazon UK. Deksel var bra. Skjermbeskytter fetter ekstremt, men det dekker hele skjermen, og det skaper ikke refleksjoner. https://www.amazon.co.uk/dp/B075D24CJP/ref=pe_3187911_189395841_TE_3p_dp_1 https://www.amazon.co.uk/dp/B074WBBB9R/ref=pe_3187911_185740111_TE_item Det kan nok være lurt å vente litt. Mer vil dukke opp på markedet etter hvert. Endret 5. februar 2018 av MrTEKK Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 (endret) Bra pris på mobilen nå. https://www.mytrendyphone.no/shop/lg-v30-64gb-225289p.html Endret 20. februar 2018 av nor50 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg