AfterGlow Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Windows 10-nettleseren inntar omsider de store mobile plattformeneMicrosoft Edge lanseres til Android og iPhone Lenke til kommentar
Eplak Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Veldig bra! Har vært i Microsoft sitt økosystem en stund og endelig kan jeg ha synkroniserte bokmerker, logg og passord på tvers av plattformer. Har vært på Windows-telefon inntil nylig, og har savnet Edge på min nye mobil. Lenke til kommentar
Lostfields Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Helt topp, har heldigvis flere likhetstrekk fra Edge på Windows plattformen, men håper de plasserer adresselinja i bunn etter hvert. 1 Lenke til kommentar
Lostfields Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 (endret) Edge på W10M er veldig god på treffe riktig hyperlenke når flere står tett inntil hverandre, langt bedre enn på min Android (Chrome). Noen med samme erfaring? Nå er dette bare et skall, men håper denne opplevelsen finnes også Endret 10. oktober 2017 av Lostfields 1 Lenke til kommentar
T. Henriksen Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Er det faktisk folk som bruker EDGE? Ja ja, de vet ikke bedre............... 5 Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Er det faktisk folk som bruker EDGE? Ja ja, de vet ikke bedre............... Evnt at de faktisk vet bedre? 3 Lenke til kommentar
FB.006467760 Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Er det faktisk folk som bruker EDGE? Ja ja, de vet ikke bedre............... Evnt at de faktisk vet bedre? LOL Lenke til kommentar
Vindros Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Kanskje en idè å gjøre ferdig hoved-nettleseren først? Den fremstår jo fremdeles som uferdig, med mangelfull funksjonalitet. Jeg prøvde den nettopp (igjen), og oppdaget at jeg måtte laste ned en tredjaprts-app for ORGANISERE FAVORITTER/BOKMERKER. i 2018. Det er ekstremt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg