Zlatzman Skrevet 15. juni Del Skrevet 15. juni De fleste listene hos oss går fint for vår Roborock S6, men det er noen lister den noen ganger setter seg fast på. Det er dermed en reell problemstilling hvis man har høye lister. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 15. juni Del Skrevet 15. juni Da hadde jeg byttet til flat terskel så den hadde kommet inn i alle rom. 1 Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 16. juni Del Skrevet 16. juni (endret) Smule8o skrev (På 15.6.2024 den 9:53 AM): Kan på det sterkeste fraråde Roomba i3 i alle fall. Elendig sug, tilfeldig navigasjon og børster som man må rengjøre mellom hver gang den er i bruk om man har folk med langt hår i husstanden. Rett og slett skrot. Verdien på selskapet som lager de reflekterer vel igrunn godt produktet Hadde selv storselgeren roomba 980. Solgte denne og kjøpte roborock. Slik jeg ser der var/er roborock milevis forran i teknologi. Endret 16. juni av Labelle 1 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 17. juni Del Skrevet 17. juni Har en Roborock S5 i kjelleren og en Q7 i hovedetasjen. Kjekke assistenter i hverdagen. For at de skal fungere optimalt må jeg ha gulvet ryddig, og har jeg gulvet ryddig kan de vaske og støvsuge. Liker ingen av de tre jobbene, men om jeg rydder slipper jeg de to andre. Perfekt. Så eneste som står igjen er trappa og tørke støv. Men med mindre rot og støv på gulvet blir det tydeligvis mindre støv på hyller og vinduskarmer. 1 Lenke til kommentar
Phantom Software Skrevet 17. juni Del Skrevet 17. juni Hadde Neato tidligere og Roborock nå; begge kommer seg fint over lister. Jeg har limt på noen hjelpelister her og der hvor det var problematisk, det skal ikke så mye til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå