fomlepung Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) Synes jeg ser fra uke til uke og dag til dag at det er en skikkelig strøm med postinger på "hat poster" på ISP'er her... NGT, Kvalito, Tiscali, Telenor, Bluecom, Catch osv... Må si jeg tar veldig mange av postene på klagingen på ISP'er til folk her ute lite seriøst... er jo stortsett de samme personene som klager egentlig. Alle ISP'er opplever vel problemer på et og annet området som vil berører enkelte av kundene sine... og stakkars dem hvis det er en HW.no forumbruker som blir berørt! Husk at det er de som er misfornøyde som skriker høyest! Men igjen... jeg vet jo hvor irriterende det er å miste internett tilgangen fordet! Endret 9. desember 2003 av fomlepung Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Syting og klaging er jo folkesport nummer en. Viser bare at vi har det alt for godt her i landet. Lenke til kommentar
Evilman Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 ja jeg er egentlig ganske enig. og jeg klager ikke og selv om mange mener telenor gjør en ****** så dårlig jobb syns jeg dem gjør en grei nok jobb med å gi dem fleste her i landet adsl dekning. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Sitter jo å glager dere også (over andre brukere). Ikke kast stein i glasshus! Lenke til kommentar
fomlepung Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Klager ikke på de... men stiller meg heller litt kritisk til alle "hatmeldingene" her! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 En annen måte og si det på. Er enig at noen klager, men jeg synes det skal være lov så lenge det er sakelig. Det fine med et forum er at man kan ytre erfaringer og meninger, Lenke til kommentar
fomlepung Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Nettopp det jeg gjør... yttrer min lille mening om akkurat dette! Lenke til kommentar
kain Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Trur det er tiscali som står for tur de har vist litt ustabile linjer nå Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Nettopp det jeg gjør... yttrer min lille mening om akkurat dette! Ja, men da kan du ikke sitte å sutre over at andre klager. Dobbeltmoral de-luxe. Lenke til kommentar
Testo Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 ja det er mye syting. adsl min har værtborte i to dager i løpet av året...... og det er noe man må regne med... selv om jeg syntes det var kipt så er det slikt man må regne med. ting tar tid. Folk gjør ikke en dålig jobb for det. Jeg har også på følesen at de som klager mest er de som bor hjemme oss mamma enda og er vant til at andre gjør det meste for dem..... Lenke til kommentar
fomlepung Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 hehehe... ja, det er kanskje Tiscali og NGT sin uke nå? Lenke til kommentar
fomlepung Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Nettopp det jeg gjør... yttrer min lille mening om akkurat dette! Ja, men da kan du ikke sitte å sutre over at andre klager. Dobbeltmoral de-luxe. Nå sutrer du jo på min mening her... hehe Gutt som ikke tåler å bli motsagt tydligvis. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Nei, prøvde bare å få fram et poeng. Men, samme det. "gutt" ja... lenge siden jeg ble omtalt som det. Lenke til kommentar
fomlepung Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Poenget kom jo fram det! Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Luksusproblem alt samma. Tenk på de som ikke kan få dsl i det hele tatt som må sitte på 56k eller ISDN. Jeg har nettopp fått bluecom, men modemet funka ikke så jeg får nytt, men uansett vil jeg føle meg heldig som kan få det.(venta i 3 år nå) Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Det var bra! Tror det er viktig å legge merke til de som faktisk er saklige og seriøse i forhold til dette, enn å irritere seg for mye om de såkalte "mamma" guttene. Har selv hatt/har store problemer med min ISP, og jeg lagde i sin tid en post for å få tips og lignende angående saken. Lenke til kommentar
Monkey Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Skal ikke rope høyt eller syte. Men som svar på spm i topic, så begynner jeg å bli ganske lei Tele2 ADSL. Hater de ikke - men er lei. Har hatt dem som ISP et halvt års tid, men de siste par mnd er linja blitt veldig ustabil. Ringer dem og spør hva som skjer når jeg har detti ut og de sier at de holder på å feilsøke - eller at de har funnet feilen og er oppe igjen om en halv time. Eller så kan det være oppgradering av server mm. De gjør nok hva de kan, men som sagt - slitsomt. Spesielt når man har qued en bråte med filer fra nyhetsgrupper og blir avbrutt der fra tid til annen. Og må kanskje begynne pånytt på 4 stk 50 mb filer som nesten var nede. Men ingen tvinger jo noen til å fortsette med en ISP hvis man ikke er fornøyd. Jeg skal i alle fall se det an om situasjonen bedrer seg. Hvis ikke må jeg nok bytte leverandør. Til f.eks Catch som jeg kun har lovord å si om. Linja var aldri nede i det år jeg brukte dem. En kompis har hatt dem i et par år uten nedetid. Første gang var her i helgen, men det var vel pga storm og naturkrefter. Lenke til kommentar
fomlepung Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Helt enig! Klart ISP'ene er interessert i å få kundene sine på nett så fort som mulig. De er jo minst like interessert i å få løst problemer for kundene sine siden problemer for kundene igjen blir problemer for ISP'en. Lenke til kommentar
fomlepung Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Det var bra! Tror det er viktig å legge merke til de som faktisk er saklige og seriøse i forhold til dette, enn å irritere seg for mye om de såkalte "mamma" guttene. Har selv hatt/har store problemer med min ISP, og jeg lagde i sin tid en post for å få tips og lignende angående saken. Hvilken ISP er det du har privat da? Selv har jeg NGT og må si jeg har opplevd pent lite med problemer! Har jo opplevd et par ganger at linja her vært nede... men sånt skjer jo! Dog... jeg har en backup ADSL linje om NGT linja går ned da! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Jeg får ny ISP om ikke mange minuttene, og siden jeg har levd med ISDN altfor lenge nå så bryr jeg meg ikke om det er 50% loss eller 1000 i ping. ALT er bedre enn ISDN. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå