rabs Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Hei, Jeg husker at jeg har fått en kredittsjekk tidligere når jeg har søkt om boliglån f.eks men det har vært litt dårlig score pga ligningene har vært fra da jeg var student - nå har det gått noen år og jeg har vært i jobb med "ordentlig" lønn, er det noen steder der jeg kan be om en kredittsjekk på meg selv for å se om tallet har blitt bedre siden sist? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Alle har krav på å vite hva som står oppført på seg selv gratis, søk på "kredittsjekk deg selv" eller gå på bisnode, experian osv side nettsteder. Lenke til kommentar
rabs Skrevet 10. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2017 Alle har krav på å vite hva som står oppført på seg selv gratis, søk på "kredittsjekk deg selv" eller gå på bisnode, experian osv side nettsteder. Ser ut som om jeg må betale for å få kredittscoren: EGENOPPLYSNING Denne tjenesten er gratis Se alt vi har registrert av informasjon på deg. Du får da en oversikt over registrert personalia, inntekt, formue, betalingsanmerkninger, frivillige pantstillelser og næringsinteresser. Informasjonen kan printes og lastes ned som PDF. Denne tjenesten inneholder ikke kredittscore. SJEKK DEG SELV Denne tjenesten koster 49,- pr. søk Tjenesten gir deg, i tillegg til egenopplysning, din kredittscore fra 1 til 100. Les mer om kredittscore. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Ah. Det tenkte jeg ikke på. Beklager. Men du får vel avgjøre om det er verdt 49kr! Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Du kan også bare kjøpe noe på avbetaling, da får du kredittsjekken i posten etter noen dager 1 Lenke til kommentar
Zash Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Du kan og søke om lån eller kredittkort. Da blir det som oftest tatt en kredittvurdering av deg. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Du kan også bare kjøpe noe på avbetaling, da får du kredittsjekken i posten etter noen dager Trenger ikke engang avbetaling. Bare kjøp noe og velg å betale med f.eks. Klarna faktura. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Bytt mobilselskap. Det er uansett noe man burde gjøre av å til. Da blir du kredittsjekket. Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Søk om finansieringsbevis på billån etc på penger.no :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå