Potet1 Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 (endret) Hei, Min faste jakke måtte dessverre kasseres for litt siden, så jeg er på jakt etter en ny. Det jeg er ute etter er: - Pen jakke som kan brukes med skjorte og dressbukse - Stående/høy krage (Ikke "utringet" som på dressjakke) - Kan godt være litt foret, men ikke altfor tykk. - Ikke hette - Diskret farge/design - Må tåle litt regn/vær og vind. Jeg har sett litt på Uber sine jakker, blant annet "Regulator Coat". Dette er et greit eksempel på hva jeg ser etter, men finnes det alternativer? Endret 10. oktober 2017 av Potet1 1 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 (endret) Loro Piana Storm System Endret 10. oktober 2017 av Skatteflyktning Lenke til kommentar
Potet1 Skrevet 10. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2017 Loro Piana Storm System Mye pent, men ganske stive priser!! Uber sine priser kan gå an (5-6000), men noe særlig over det kan jeg ikke gå.... Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Loro Piana Storm System Mye pent, men ganske stive priser!! Uber sine priser kan gå an (5-6000), men noe særlig over det kan jeg ikke gå.... Du kan finne endel på ebay under dette, spesielt om du kan akseptere pent brukt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå