Frokro Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Hei! Jeg har ett lite spørsmål, som jeg ville blitt glad for om noen kunne besvart!? I juli hadde jeg innrykk (militærpoliti, hæren). Men ble dessverre sendt hjem igjen allerede andre dagen, pga. at jeg tidligere har slitt med beinhinnebetennelse. Men jeg fikk høre at jeg kunne søke om å få komme inn igjen på førstegangstjenesten, hvis jeg ordnet med legeerklæring. Men jeg lurer på om det er noe stor sjans for at jeg kan komme inn igjen og om det er mulighet til å søke seg til en ny tjeneste. Feks. Hundefører i luftforsvaret!? Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 VPV burde være behjelpelig med å håndtere overføringer. Ring og send en legeerklæring om friskmelding så går det nok fint. Lenke til kommentar
Bergerr Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Det skal være mulig å komme inn igjen hvis du har legeerklæring og kan argumentere godt. Du får mest sannsynlig en annen stilling enn det du ble dimmert fra da. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Du kan komme inn igjen hvis du skaffer en legeerklæring og sender en skriftlig søknad. Ring FPVS så vil de gi mer informasjon.Litt usikker sjansen for å bli hundefører. Det er en tjeneste med veldig mye løping, så vet ikke om det ville ha vært det lureste. Men det må nesten du, legen din og forsvaret vurdere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå