akelbo Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 43 GB nedlasting for et par dagers spilling.Gran Turismo Sport-demoen er tilgjengelig nå, men kun i kort tid Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 (endret) Tenker jeg venter på fullversjonen.Fikk collectors ed. til 548,- på Elkjøp i fjor og har ikke tenkt på klage på det. Har ikke fulgt med på spillet så har ikke noen forventninger, men håper jo at det blir bra. Går i Forza 7 om dagen og det er ikke så verst. Endret 10. oktober 2017 av firberblad Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Er det bare tilgjengeligheten som er begrenset eller vil demoen slutte å virke? Lenke til kommentar
Lars Isaksen Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Tenker jeg venter på fullversjonen. Fikk collectors ed. til 548,- på Elkjøp i fjor og har ikke tenkt på klage på det. Har ikke fulgt med på spillet så har ikke noen forventninger, men håper jo at det blir bra. Går i Forza 7 om dagen og det er ikke så verst. Dette spillet er helt fantastisk når det gjelder grafikk og lyd. Er ikke så opptatt av simulator kjøringen, men liker man slikt så er det perfekt. Virker som et spill som er laget av folk som elsker biler. Lenke til kommentar
akelbo Skrevet 10. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2017 Er det bare tilgjengeligheten som er begrenset eller vil demoen slutte å virke? Ser ut som den slutter å virke. Ifølge både PlayStation-butikken og utviklerens nettsider avsluttes deltakelsesperioden (participation period) den 12. oktober. Lenke til kommentar
Ludo^.^ Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 @ Gamer.no! Har dere tenkt å se på Project Cars 2? Virker som PC2 gjør det bra gjevnt over og overrasker de fleste, mens jeg mener at PC2 sliter med akkurat de samme problememne som det første spillet. Da tenker jeg først og fremst på en fremdeles elendig ai som ødelegger for alle som bare vil spille enspiller. Online racing er like tragisk som alle andre racing spill med åpen lobby. Jeg kunne tenkt meg å se hva dere mener om PC2. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Tenker jeg venter på fullversjonen. Fikk collectors ed. til 548,- på Elkjøp i fjor og har ikke tenkt på klage på det. Har ikke fulgt med på spillet så har ikke noen forventninger, men håper jo at det blir bra. Går i Forza 7 om dagen og det er ikke så verst. Dette spillet er helt fantastisk når det gjelder grafikk og lyd. Er ikke så opptatt av simulator kjøringen, men liker man slikt så er det perfekt.Virker som et spill som er laget av folk som elsker biler. Hva slags bilspill har du spilt før? Ang lyd og grafikk syns jeg det helt motsatte Lenke til kommentar
Lars Isaksen Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Tenker jeg venter på fullversjonen. Fikk collectors ed. til 548,- på Elkjøp i fjor og har ikke tenkt på klage på det. Har ikke fulgt med på spillet så har ikke noen forventninger, men håper jo at det blir bra. Går i Forza 7 om dagen og det er ikke så verst. Dette spillet er helt fantastisk når det gjelder grafikk og lyd. Er ikke så opptatt av simulator kjøringen, men liker man slikt så er det perfekt.Virker som et spill som er laget av folk som elsker biler. Hva slags bilspill har du spilt før? Ang lyd og grafikk syns jeg det helt motsatte Driveclub, forza, dirt, need for speed, project cars. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Demoen er allerede sletta. Dårlig lyd og ikke noe særlig å rope hurra for på grafikken. Menyene var jævlige og utrolig uengasjerende. Ganske skuffa. Kjørte pro versjonen med eye candylicious over fps for å få sett grafikken i supersampling da jeg har 1080p tv så da selvfølgelig ingen hdr. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå