AfterGlow Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 DxOMark har kåret vinneren, og kom samtidig frem til at Note 8 og iPhone 8 Plus er akkurat like gode.– Denne mobilen har det beste mobilkameraet på markedet Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Kan ikke mobilen kjøpes gjennom Google? Lenke til kommentar
3irik Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 DxoMark tester vel alle typer kamera? Ikke bare mobilkameraer? Forøvrig virker pixel som en veldig aktuell telefon neste gang jeg skal kjøpe en! Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Betyr jo fint lite når google ikkje tar seg bryet med å lansere telefonen i meir enn eit knippe land. 2 Lenke til kommentar
stiffis Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Kameraet på Note 8 er konge! I hvert fall i "pro" mode Lenke til kommentar
Lars Isaksen Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Dxo mark spesialisert i grundig testing? Grundig? Ikke i det hele tatt. Ingen tester utføres likt, de siste kan ikke sammenlignes med eldre, osv. Og poengene går heller ikke fra 0-100, de har ingen øvre grense. Utregninger av poengsummer er opp til den enkelte testeren. 1 Lenke til kommentar
thelebrity68 Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Kan ikke mobilen kjøpes gjennom Google? Jo, men bare i et begrenset antall land. Den norske Google Store har bare Cromecast. Ikke mye til butikk, spør du meg... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Hjelper jo lite, når Google ikke vil ha norske penger. Selg den i Norge, gjennom offisielle kanaler, så kan det bli kjøp. Men sånn gråimport frister ikke. 2 Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Hjelper jo lite, når Google ikke vil ha norske penger. Selg den i Norge, gjennom offisielle kanaler, så kan det bli kjøp. Men sånn gråimport frister ikke. Eg kan til ein viss grad skjønne Google. Tyskland, England (Spania?) er store land, mange innbyggere. Vi er kun eit lite fnugg med 5 millioner hoder. Det merkes knapt på bunnlinja vil eg tru. Å bygge supply chains tar tid, men Apple klarte det allerede med Iphone 3G Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Hjelper jo lite, når Google ikke vil ha norske penger. Selg den i Norge, gjennom offisielle kanaler, så kan det bli kjøp. Men sånn gråimport frister ikke. Eg kan til ein viss grad skjønne Google. Tyskland, England (Spania?) er store land, mange innbyggere. Vi er kun eit lite fnugg med 5 millioner hoder. Det merkes knapt på bunnlinja vil eg tru. Å bygge supply chains tar tid, men Apple klarte det allerede med Iphone 3G Men de har jo solgt alle Nexus modellene her i Norge, så det skulle ikke være noe problem å fortsette med Pixel serien. Mener nå jeg da. 2 Lenke til kommentar
MegaMann2 Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Men de har jo solgt alle Nexus modellene her i Norge, så det skulle ikke være noe problem å fortsette med Pixel serien. Mener nå jeg da. Google har ikke solgt Nexus modellene. Disse er solgt gjennom selskapene som produserte dem. LG, HTC, Huawei osv. Dems kanaler for salg er brukt. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Men de har jo solgt alle Nexus modellene her i Norge, så det skulle ikke være noe problem å fortsette med Pixel serien. Mener nå jeg da. Google har ikke solgt Nexus modellene. Disse er solgt gjennom selskapene som produserte dem. LG, HTC, Huawei osv. Dems kanaler for salg er brukt. Men man kunne jo kjøpe Nexus 5x og 6p gjennom norsk Google Store. Lenke til kommentar
Frugy Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Men de har jo solgt alle Nexus modellene her i Norge, så det skulle ikke være noe problem å fortsette med Pixel serien. Mener nå jeg da. Google har ikke solgt Nexus modellene. Disse er solgt gjennom selskapene som produserte dem. LG, HTC, Huawei osv. Dems kanaler for salg er brukt. Men man kunne jo kjøpe Nexus 5x og 6p gjennom norsk Google Store. Jepp. Der jeg kjøpte min 5X or en kamerat 6p. Dette var den norske Google Store som nå kun tilbyr ChromeCast 1 Lenke til kommentar
MegaMann2 Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Aha, det var jeg ikke klar over! Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Men de har jo solgt alle Nexus modellene her i Norge, så det skulle ikke være noe problem å fortsette med Pixel serien. Mener nå jeg da.Google har ikke solgt Nexus modellene. Disse er solgt gjennom selskapene som produserte dem. LG, HTC, Huawei osv. Dems kanaler for salg er brukt. Men man kunne jo kjøpe Nexus 5x og 6p gjennom norsk Google Store. Jepp. Der jeg kjøpte min 5X or en kamerat 6p. Dette var den norske Google Store som nå kun tilbyr ChromeCast 5 X og 6p er LG og Huawei. Blir det samme som med nexus-modellene kanskje. Lenke til kommentar
SennMoto Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 LG V30 er på markedet i USA, men ikke testet av DxOmark. Den vil nok nå ganske høyt, om ikke til topps. Lenke til kommentar
Even mikal Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Skulle tro DxoMark jobbet for Google Lenke til kommentar
UTPNKC8X Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Har note 8 og bruker pro mode, note 8 gjør det helt utrolig bra, her samme med auto fokus også, men kan gjøre mer mer med pro dybde i bildet, lukker tid etc etc, vidio I 4 k gjør også note bra, men jeg bruker mest 1080 p 60 fps når jeg filmer, pixel 2 gjør en utrolig jobb vises jo på pixel 1 også, men pixel 2 liker jeg utseendet på, da var vanlig pixel bedre. Fjernet jo jacken også pixel 2, dette er noe også som trekkes ned samsung kommer nok til og fjerne den til slutt, men trur di venter på bedre adapter, er noe med ren jack som er bedre. Lenke til kommentar
UTPNKC8X Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Har note 8 og bruker pro mode, note 8 gjør det helt utrolig bra, her samme med auto fokus også, men kan gjøre mer mer med pro dybde i bildet, lukker tid etc etc, vidio I 4 k gjør også note bra, men jeg bruker mest 1080 p 60 fps når jeg filmer, pixel 2 gjør en utrolig jobb vises jo på pixel 1 også, men pixel 2 liker jegvikke utseendet på, da var vanlig pixel bedre. Fjernet jo jacken også pixel 2, dette er noe også som trekkes ned samsung kommer nok til og fjerne den til slutt, men trur di venter på bedre adapter, er noe med ren jack som er bedre. Lenke til kommentar
Lars Isaksen Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Har note 8 og bruker pro mode, note 8 gjør det helt utrolig bra, her samme med auto fokus også, men kan gjøre mer mer med pro dybde i bildet, lukker tid etc etc, vidio I 4 k gjør også note bra, men jeg bruker mest 1080 p 60 fps når jeg filmer, pixel 2 gjør en utrolig jobb vises jo på pixel 1 også, men pixel 2 liker jegvikke utseendet på, da var vanlig pixel bedre. Fjernet jo jacken også pixel 2, dette er noe også som trekkes ned samsung kommer nok til og fjerne den til slutt, men trur di venter på bedre adapter, er noe med ren jack som er bedre. Forhåpentligvis blir den nye pentaconn fra Sony standard på telefoner i fremtiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg