tøs Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 hilken av disse korten er best? FIC Radeon 9800 Pro 128 MB Powercolor Radeon 9800 Pro 128MB Noen som har noen posetive eller negative ting å si om disse korteten? ER det bedre kjøling på Fic kortet enn på powercolor kortet? Lenke til kommentar
fredde Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) Dette ble også et interesant spørsmål nå som de også ringte meg :-) Jeg gikk for Powercolor kortet jeg også... Hardwarebutikken mener FIC er bedre enn Powercolor, men det kan jo være pga. vifteløsningen som ikke er meget god på Powercolor kortet. Men det er iallefall uinteresant for meg for jeg har vannkjøling *håper det er det de mener* Endret 9. desember 2003 av fredde Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Begge kortene er ATi sitt referansedesign, og skulle være 100% like. Vifteløsningen skal også være lik, eneste forskjellen er et annet klistremerke på FIC-kortet. Men selve vifta kan jo være noe jalla som ser likt ut på PC. Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 noen som har linker til div. tester av powercolor 9800pro? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Ytelsen er nøyaktig lik! Det trengs ingen tester..kortene er like. Er bare vifta som visstnok skal være dårligere. Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Selvom du mener det er lik ytelse, så vil jeg uansett ha likt og lese tester av powercolor sitt kort istedenfor FIC når det ikke er det merket jeg har bestilt. Men men, jeg får nok leite etter tester selv da. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 http://www.vr-zone.com/reviews/PowerColor/9800Pro/ Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 www.nordichardware.com ....... der er det en MEGET bra test, de tester POC kortet opp imor FX 5900, og 10 andre kort fra alle de kjennte produsentene.....meget bra, jeg ser at FIC koster 2200 hos hwb.no nå men er usikker på om jeg skal betale 500 mere å få et PC istede........ men hvis jeg kan få en bekreftelse på at de er like så går jeg for FIC Lenke til kommentar
fAight Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 huh....? du får jo PC til samme prisen som FIC på www.hwb.no da. Du kan velge hvem du vil ha. PC skal foreløbig erstatte FIC-kortene pga veldig sen leveringstid... ...eller tolket jeg innlegget dit feil? Lenke til kommentar
tøs Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Stemmer det..du tolket riktig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå