Gå til innhold

Den åpne Star Wars Battlefront II-betaen forlenges


Anbefalte innlegg

Skal vi se, faster recharge time, alle klassene har samme kortet, gir 28% raskere maks. Dette til ting som ikke gjør deg sterkere eller hjelper med gameplay.

 

Faster health regen er det ingen av hovedklassene som har.

 

More melee damage er helt absurd, du må alltid treffe to ganger, og dette da i et skytespill med lange distanser. (nærgrense på vanlige våpen er rundt 20 meter) så dette blir aldri brukt.

 

Stealth gjelder kun for avfyring av hovedvåpen til sniper, en klasse som skal stå langt bak, og ikke nært nok til at han vil vises på radaren uansett...

 

Om du ikke klarer å sette inn sammenhengen mellom kortene og hvordan spillet spilles så forstår jeg godt klagene, men dette er et casual skytespill. Ikke for honor.

 

Alle tidligere battlefield og sist battlefront kunne man kjøpe seg opp til høyeste level. Dette er absolutt ikke noe nytt ved battlefront 2.

Dessuten har vert klasse sin egen progression, funnet under career.

 

Har aldri påstått der ikke går å kjøpe Loot for penger når spillet kommer ut. Men hva som er i dem, det er noe helt annet.

 

Battlefront /field spill lever på tre år sykluser, om de fortsetter med forrige modell. Men nå når de kan støtte seg på Loot så kan de enkelt holde liv i et spill over lengre tid. (akkurat som de selv sier)

 

Det står klart og tydelig "crate contents are intended for beta only"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Okei, så hvis ingen av kortene gir en fordel, hva er vitsen med å ha de? Hvorfor skal man få kort som gir absolutt ingen fordel overhodet? Det motsier jo seg selv. Det er komisk hvordan du prøver å rasjonalisere bort effektene som de kortene gir. Dette er det motsatte av Overwatch. Overwatch har kun kosmetiske elementer i loot box-ene.

 

Det er absolutt ingen som blir å tro på det tullet du spyr ut, så skjønner ikke hvorfor du prøver. Eier du en del av EA-aksjene og prøver å tjene penger på holdningsendring eller blir du bare støtt over at folk reagerer på åpenlyst dårlig avgjørelse av et spillselskap?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Er du født i går? For denne typen vrangforestillinger har jeg aldri sett før. Slenger meg på han over og lurer på om du jobber for EA, det er lenge siden jeg har sett en så tunnelsynt fyr på internett. Men jeg fortsetter å late som om du faktisk kommer til å ta til deg noe av dette, selv om det ser ut som om du ignorerte alt bortsett fra tre setninger av det jeg skrev i forrige innlegg.

 

Skal vi se, faster recharge time, alle klassene har samme kortet, gir 28% raskere maks. Dette til ting som ikke gjør deg sterkere eller hjelper med gameplay.

Allerede her visner det totalt. Neida, det at jeg kan kaste fire granater inn i gangene på den tiden den fattige kompisen min kan kaste tre, har ingen impact i det hele tatt. At jeg kan bruke skjoldet oftere spiller heller ingen rolle den gangen jeg havner i fight med en fyr som ikke har råd til lootcrates, og som brukte skjoldet sitt for et minutt siden.

 

Faster health regen er det ingen av hovedklassene som har.

Ja, borsett fra assault da. Og det med health regen for hvert melee kill.

 

More melee damage er helt absurd, du må alltid treffe to ganger, og dette da i et skytespill med lange distanser. (nærgrense på vanlige våpen er rundt 20 meter) så dette blir aldri brukt.

Dette er et skytespill med lange distanser.... Hører du deg selv? Vet ikke om du kjenner til begrepet "fake news", men det er ihvertfall deg. Disse påstandene du drar ut av rævva er latterlige. Hvis det var et "distanseskytespill" ville de ikke hatt en melee-funksjon i det hele tatt. Og ikke helter med lightsabers heller. Bare fordi du ikke pleier å slå folk så ofte betyr ikke det at det er fasiten.

 

Stealth gjelder kun for avfyring av hovedvåpen til sniper, en klasse som skal stå langt bak, og ikke nært nok til at han vil vises på radaren uansett...

Og om ikke før så bekrefter du ihvertfall teorien min om at du ikke har peiling på hva du prater om nå. Specialist-klassen er latterlig overpowered akkurat nå på grunn av nettopp stealth-funksjonene. Våpenet du får ved bruk av Infiltration er helt ekstremt kraftig i close combat (selv om du ikke tror det finnes i dette spillet), og slenger man på noen upgrades på den så har du den kraftigste classen i spillet. Tror du meg ikke, sjekk scoreboarden neste gang du spiller og se hvor mange på topp som spiller specialist. Og så kan du gjette om de sitter helt bakerst og sniper inn i motstander-spawnen, eller om det er de som flanker og utnytter stealth-funksjonene. A280-sniperen er også altfor god i burst-mode om du kun løper rundt og bruker hip-fire og ikke sikter inn i det hele tatt. Igjen, close combat.

 

Om du ikke klarer å sette inn sammenhengen mellom kortene og hvordan spillet spilles så forstår jeg godt klagene, men dette er et casual skytespill. Ikke for honor.

Igjen, du fremstiller meningene dine som fakta, selv om du i realiteten ikke aner hva du prater om. Det er et fersk online FPS laget av DICE. Hvis du tror det bare er småbarn og gamle Star Wars-fans som kun liker original-filmene men som ikke har peiling på FPS, så er du igjen latterlig uinformert.

 

Alle tidligere battlefield og sist battlefront kunne man kjøpe seg opp til høyeste level. Dette er absolutt ikke noe nytt ved battlefront 2.

Dessuten har vert klasse sin egen progression, funnet under career.

Låse opp våpen tidlig er ikke det samme som å kjøpe seg opp i level. Kødder du med meg?

 

Har aldri påstått der ikke går å kjøpe Loot for penger når spillet kommer ut. Men hva som er i dem, det er noe helt annet.

Gjerne link meg til den artikkelen hvor de bekrefter at starcards ikke skal være en del av lootboxes ved launch. Med en gang du kommer med den så kan vi stenge ned hele denne debatten, for da er det ikke pay 2 win på noen som helst måte. Om de derimot skal være en del av spillet slik de var i betaen, så er det pay 2 win i alle ordets meninger.

 

Battlefront /field spill lever på tre år sykluser, om de fortsetter med forrige modell. Men nå når de kan støtte seg på Loot så kan de enkelt holde liv i et spill over lengre tid. (akkurat som de selv sier)

Så lenge de slipper ut nye spill i den samme serien ett eller to år senere, så spiller det ingen rolle hva de selv sier. Majoriteten ønsker seg det siste og nyeste, og vil skrotlegge det gamle spillet så snart neste i serien kommer ut. Derfor er det fullstendig lavpannet av både EA og deg, Lars, å påstå at de trenger mikrotransaksjoner for å få råd til å holde spillene sine i gang. Det er bullshit.

 

Det står klart og tydelig "crate contents are intended for beta only"

Hvis det var planen deres fra starten av å ikke ha starcards i lootboxes og heller gå for det tradisjonelle progresjonssystemet, så hadde det vært sånn i betaen og.

Endret av Sanchez_
  • Liker 3
Lenke til kommentar

La meg bare understreke det en gang til så du får det med deg. Det er ikke sånn at fordi BF2 er et "casual" spill, så gjør det ingenting at enkelte får små fordeler. Alle spill har sin egen dedikerte fanbase, og de kommer til å spille seg gule og blå fordi det er et spill av høy kvalitet på alle områder. Bra historie, bra design, bra gameplay, bra lyd. Da også balansen være god.

Lenke til kommentar

 

 

Okei, så hvis ingen av kortene gir en fordel, hva er vitsen med å ha de? Hvorfor skal man få kort som gir absolutt ingen fordel overhodet? Det motsier jo seg selv. Det er komisk hvordan du prøver å rasjonalisere bort effektene som de kortene gir. Dette er det motsatte av Overwatch. Overwatch har kun kosmetiske elementer i loot box-ene.

 

Det er absolutt ingen som blir å tro på det tullet du spyr ut, så skjønner ikke hvorfor du prøver. Eier du en del av EA-aksjene og prøver å tjene penger på holdningsendring eller blir du bare støtt over at folk reagerer på åpenlyst dårlig avgjørelse av et spillselskap?

Kortene gir deg andre muligheter. For eksempel kan du velge å spille en heavy (folk med lmg) som lang distanse, eller nærkamp. Du kan spesialisere klassene til din spillestil.

 

Det jeg reagerer på er at folk ikke leser over hvordan den enkelte funksjonen fungerer, og så begynner å klage.

Det skjedde med ea battlefront 1 også. Alle hadde fått det for seg at det skulle være en remake av battlefront 2, men de som lagde det gikk bestemt ut å sa at de skulle fokusere på battlefront 1.

De som har spilt de gamle vet at battlefront 2 fjernet mye av funksjoner og ting folk likte fra 1, så derfor skulle de prøve seg på det.

Lenke til kommentar

 

 

Er du født i går? For denne typen vrangforestillinger har jeg aldri sett før. Slenger meg på han over og lurer på om du jobber for EA, det er lenge siden jeg har sett en så tunnelsynt fyr på internett. Men jeg fortsetter å late som om du faktisk kommer til å ta til deg noe av dette, selv om det ser ut som om du ignorerte alt bortsett fra tre setninger av det jeg skrev i forrige innlegg.

 

Skal vi se, faster recharge time, alle klassene har samme kortet, gir 28% raskere maks. Dette til ting som ikke gjør deg sterkere eller hjelper med gameplay.

Allerede her visner det totalt. Neida, det at jeg kan kaste fire granater inn i gangene på den tiden den fattige kompisen min kan kaste tre, har ingen impact i det hele tatt. At jeg kan bruke skjoldet oftere spiller heller ingen rolle den gangen jeg havner i fight med en fyr som ikke har råd til lootcrates, og som brukte skjoldet sitt for et minutt siden.

 

Faster health regen er det ingen av hovedklassene som har.

Ja, borsett fra assault da. Og det med health regen for hvert melee kill.

 

More melee damage er helt absurd, du må alltid treffe to ganger, og dette da i et skytespill med lange distanser. (nærgrense på vanlige våpen er rundt 20 meter) så dette blir aldri brukt.

Dette er et skytespill med lange distanser.... Hører du deg selv? Vet ikke om du kjenner til begrepet "fake news", men det er ihvertfall deg. Disse påstandene du drar ut av rævva er latterlige. Hvis det var et "distanseskytespill" ville de ikke hatt en melee-funksjon i det hele tatt. Og ikke helter med lightsabers heller. Bare fordi du ikke pleier å slå folk så ofte betyr ikke det at det er fasiten.

 

Stealth gjelder kun for avfyring av hovedvåpen til sniper, en klasse som skal stå langt bak, og ikke nært nok til at han vil vises på radaren uansett...

Og om ikke før så bekrefter du ihvertfall teorien min om at du ikke har peiling på hva du prater om nå. Specialist-klassen er latterlig overpowered akkurat nå på grunn av nettopp stealth-funksjonene. Våpenet du får ved bruk av Infiltration er helt ekstremt kraftig i close combat (selv om du ikke tror det finnes i dette spillet), og slenger man på noen upgrades på den så har du den kraftigste classen i spillet. Tror du meg ikke, sjekk scoreboarden neste gang du spiller og se hvor mange på topp som spiller specialist. Og så kan du gjette om de sitter helt bakerst og sniper inn i motstander-spawnen, eller om det er de som flanker og utnytter stealth-funksjonene. A280-sniperen er også altfor god i burst-mode om du kun løper rundt og bruker hip-fire og ikke sikter inn i det hele tatt. Igjen, close combat.

 

Om du ikke klarer å sette inn sammenhengen mellom kortene og hvordan spillet spilles så forstår jeg godt klagene, men dette er et casual skytespill. Ikke for honor.

Igjen, du fremstiller meningene dine som fakta, selv om du i realiteten ikke aner hva du prater om. Det er et fersk online FPS laget av DICE. Hvis du tror det bare er småbarn og gamle Star Wars-fans som kun liker original-filmene men som ikke har peiling på FPS, så er du igjen latterlig uinformert.

 

Alle tidligere battlefield og sist battlefront kunne man kjøpe seg opp til høyeste level. Dette er absolutt ikke noe nytt ved battlefront 2.

Dessuten har vert klasse sin egen progression, funnet under career.

Låse opp våpen tidlig er ikke det samme som å kjøpe seg opp i level. Kødder du med meg?

 

Har aldri påstått der ikke går å kjøpe Loot for penger når spillet kommer ut. Men hva som er i dem, det er noe helt annet.

Gjerne link meg til den artikkelen hvor de bekrefter at starcards ikke skal være en del av lootboxes ved launch. Med en gang du kommer med den så kan vi stenge ned hele denne debatten, for da er det ikke pay 2 win på noen som helst måte. Om de derimot skal være en del av spillet slik de var i betaen, så er det pay 2 win i alle ordets meninger.

 

Battlefront /field spill lever på tre år sykluser, om de fortsetter med forrige modell. Men nå når de kan støtte seg på Loot så kan de enkelt holde liv i et spill over lengre tid. (akkurat som de selv sier)

Så lenge de slipper ut nye spill i den samme serien ett eller to år senere, så spiller det ingen rolle hva de selv sier. Majoriteten ønsker seg det siste og nyeste, og vil skrotlegge det gamle spillet så snart neste i serien kommer ut. Derfor er det fullstendig lavpannet av både EA og deg, Lars, å påstå at de trenger mikrotransaksjoner for å få råd til å holde spillene sine i gang. Det er bullshit.

 

Det står klart og tydelig "crate contents are intended for beta only"

Hvis det var planen deres fra starten av å ikke ha starcards i lootboxes og heller gå for det tradisjonelle progresjonssystemet, så hadde det vært sånn i betaen og.

Med utregning. 1 granat tar rundt 50 sek før du kan kaste igjen. Så med maks oppgradering kan du nå kaste en hvert 36. Sekund. Om du ikke har drept første fiende innen 36 sekunder så er det ganske ille, men skal du kaste 4 så har du holdt på i over 2 mimutter...

 

Skjoldet tåler 2 skudd, og man kan skyte rundt dette. Ingen vits å skyte i et lite skjold. Dessuten får du ikke alltid brukt skjoldet om du velger et annet kort.

 

Det er umulig å ikke ha råd til Loot crates. Du får dem av å spille.

 

Det eneste våpenet i betaen som er laget for å brukes nært er ei hagle, og den dreper folk på et skudd fra 20 meters avstand. Hvorfor noen skulle være nærmere skjønner jeg ikke.

 

Melee skader 50 liv per slag. Altså kan du maks skade 100 med oppgradering. Heavy klassen har 150 liv allerede. Heroes har 500+

Dette kortet hjelper deg ikke.

 

Spesialist spilles pga abillityen som gir dem en burst rifle uten overheat, denne har dice sagt at var for god. Den dreper folk på rundt 40 meters avstand.

 

Å unlocke aa lock on missiler i bf4 mens alle andre brukte maskingevær er mye nærmere pay to win. Spesielt før de ble nerfet. Star cards fungerer akkurat som abillityene i bf1 og tidligere (de som gjør at du for eksempel ikke kan dø av granater) og de selges.

 

Som sagt står det i betaen at innholdet i crates er spesielt laget for beta.

 

Om spillet holdes i gang så trenger de ikke lage et nytt spill. Tror du overwatch 2 kommer til jul eller?

Lenke til kommentar

La meg bare understreke det en gang til så du får det med deg. Det er ikke sånn at fordi BF2 er et "casual" spill, så gjør det ingenting at enkelte får små fordeler. Alle spill har sin egen dedikerte fanbase, og de kommer til å spille seg gule og blå fordi det er et spill av høy kvalitet på alle områder. Bra historie, bra design, bra gameplay, bra lyd. Da også balansen være god.

 

Dice kan ikke å balansere spill.

Ikke et eneste tidligere battlefront eller battlefield har vært balansert.

Lenke til kommentar

 

Virker jo nesten som om EA startet først med BattlefieldPlay4Free samt BFHeroes.

Og så gikk dem med dette til fullversjon spill. Merkelig at ikke EU går til sak mot disse spillselskapene. Skittent spør du meg!!

 

Hva er skittent da? Det at du ikke må betale for dlc?

Mikrotransaksjoner er skittent uansett hvor mye man diskutere om det. Husker jeg sendte en mail til Forbrukerrådet om mikrotransaksjoner når det kom i 2013. Dem skrev at de ikke liker uviklingen de store spillselskapene holder på med.

Lenke til kommentar

 

 

Virker jo nesten som om EA startet først med BattlefieldPlay4Free samt BFHeroes.

Og så gikk dem med dette til fullversjon spill. Merkelig at ikke EU går til sak mot disse spillselskapene. Skittent spør du meg!!

 

Hva er skittent da? Det at du ikke må betale for dlc?

Mikrotransaksjoner er skittent uansett hvor mye man diskutere om det. Husker jeg sendte en mail til Forbrukerrådet om mikrotransaksjoner når det kom i 2013. Dem skrev at de ikke liker uviklingen de store spillselskapene holder på med.

Så hva anbefaler du da?

Du har et team på 400+ folk som trenger betalt for ca 3 år med arbeid.

Du kan enten la dem lage et nytt spill hvert år, og håpe det selger.

Du kan la dem lage dlc en stund, og håpe folk kjøper det.

Eller du kan ha mikrotransaksjoner.

 

Om du lager et nytt spill hvert år så dør det forrige ut, og folk blir sinte.

Om du lager dlc så splittes spillerne opp, og blir sinte.

Om du lager mikrotransaksjoner så kan folk selv bestemme om de vil støtte, men blir fortsatt missfornøyde.

Lenke til kommentar

Ikke kom å si at EA og Dice sliter med penga a. Det blir bare for dumt, det er tydelig at du er helt tom for argumenter her nå

 

Dette er en måte å tjene MER penger, ikke å «kanskje gå i overskudd»

 

Jaha, da bør de vel bare produserer ett spill hvert tredje år da, og ikke gjøre noe i mellomtiden.

Lenke til kommentar

Tar helt feil om EA battlefront 1. (det hadde mer stuff enn battlefront 1, det gamle)

Forklarer hvorfor Dice sin tidligere modell ikke var bra.

Forklarer hvorfor $60 er greit om det er hele spillet.

Forklarer at dlc er dumt. (ingen dlc i battlefront 2)

Sier det er greit med edition utgaver.

Forklarer at det er greit med Loot crates så lenge spillet ikke har betalt dlc. (slik som battlefront)

Prøver seg på at man må betale mer enn $60 for battlefront 2 (noe du absolutt ikke må)

Så klager han på at spill ikke er basert på 20 år gamle engines, men heller fortsetter å utvikles.

 

Så, hva har den videoen egentlig med saken å gjøre?

Lenke til kommentar

Ingen vet hva man kan få i en Loot crate.

Ingen vet hva de vil koste.

Ingen vet hvordan man får tak i dem i spillet.

Ingen vet hvor mye kort kommer til å koste.

Ingen vet hva kortene kommer til å gjøre.

 

Alt dette er i en beta. De har allerede nevnt at de skal forandre mye.

Det står til og med i betaen at innholdet i Loot crates er tilpasset betaen, og ikke slik det blir når spillet kommer.

Det skal være mange flere baner, flere våpen, flere kort, flere kjøretøy, flere spesielle karakterer, flere måter å spille på.

 

Når gikk en beta til å være det endelige spillet?

Når gikk folk fra å lese det som står i spillet, og det de som lager det skriver, til å hate noe bare for å hate?

 

Betaen vi har av battlefront er en eldre versjon, de har allerede forandret på den, de hadde faktisk forandret på den før den ble utgitt.

 

Verst av alt er folkene som ikke har prøvd det, men har hørt en person si noe, og dermed dannet seg en mening.

Lenke til kommentar

Betaer har vært ferdige spillet i veldig lang tid. Nå er betaer ikke noe mer enn markedsføring hvis man tar tidligere spill i betraktning hvor mye av samme bugsene går igjen. Release er om en måned så fysiske kopier er allerede sendt til pressing og digitale versjoner sendt til godkjenning via Origin systemet.

 

Betaen ga ikke meg noe mersmak ihvertfall selv om jeg er hardcore star wars fan. Jeg ser ikke noe annet enn Battlefield når jeg spiller dette. Når jeg så en gigantisk flare dekke halve kroppen til en sniper som siktet på meg igår så facepalmet jeg ... akkurat samme som i BF serien når man sikter på noen med sniper rifle. Kartene føles trange og gir ikke noe rom for taktikk. Nei rett og slett skuffende hele opplevelsen. 

Lenke til kommentar

Battlefield spillene.

Har bare spilt BF1-betaen og foruten om bug-fixes og andre små endringer så var det veldig likt. De fikk fikset revive-systemet og slikt også.

 

Men det er ingenting som tyder på at de blir å gjøre Battlefront 2 crates til å enten inneholde bare kosmetisk eller fjerne muligheten til å kjøpe den. Det er problemet her.

 

I Battlefront 2 så kommer man til å kunne kjøpe crates. De cratesene kommer til å inneholde ting som gir deg fordeler i kampen. Oddsen for at de fjerner en av de to er mikroskopisk.  

 

Du kan prøve å bortforklare hvor stor eller liten fordel disse kortene gir deg, men du kommer ikke unna at de gir en fordel. Og dette i et spill med små marginer (skytespill generelt) der slikt faktisk kan være forskjell på liv og død i spillet.

Lenke til kommentar

 

Battlefield spillene.

Har bare spilt BF1-betaen og foruten om bug-fixes og andre små endringer så var det veldig likt. De fikk fikset revive-systemet og slikt også.

 

Men det er ingenting som tyder på at de blir å gjøre Battlefront 2 crates til å enten inneholde bare kosmetisk eller fjerne muligheten til å kjøpe den. Det er problemet her.

 

I Battlefront 2 så kommer man til å kunne kjøpe crates. De cratesene kommer til å inneholde ting som gir deg fordeler i kampen. Oddsen for at de fjerner en av de to er mikroskopisk.  

 

Du kan prøve å bortforklare hvor stor eller liten fordel disse kortene gir deg, men du kommer ikke unna at de gir en fordel. Og dette i et spill med små marginer (skytespill generelt) der slikt faktisk kan være forskjell på liv og død i spillet.

Det står klart og tydelig i betaen at innholdet er spesielt for at folk skal kunne få ting i betaen.

Dessuten, om 2 personer med helt lik skill møtes, en med alle kortene i betaen, og en uten, så har ikke han med dem noen fordel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...